• hildingdude

Medlem
    17 mars, 2008 vid 22:43

Till Young blood fick jag fylla i om jag va höger eller vänsterhänt och goofy eller reg. det är såhär: du kan göra passen switch och tricket vanligt eller helt switch eller passa vanligt och göra tricket switch.

• psychonauten

Medlem
    18 mars, 2008 vid 12:04

@hildingdude 452503 wrote:

Till Young blood fick jag fylla i om jag va höger eller vänsterhänt och goofy eller reg. det är såhär: du kan göra passen switch och tricket vanligt eller helt switch eller passa vanligt och göra tricket switch.

😀 den hade varit kul att fylla i, skriver med vänster, allt annat kan jag göra ungefär lika bra med båda. Fanns det nån sån ruta? Iofs känns inte handlepass speciellt bra med nån hand för tillfället. hehe

• aka_kalle

Medlem
    18 mars, 2008 vid 12:36

jag är glad att jag inte är pkra-dommare detta börjar bli rörigt

• skanepaul

Medlem
    18 mars, 2008 vid 13:54

Men hur svårt är det!!!!!??????

Din dåliga sida är switch! Sen kvittar den hur fan man dinglar i luften, den sida som är det minsta lilla sämre är switch.

Sen vad det gäller PKRA och tävlingar så har väl domarna en lista på åkarnas switch sidor, liksom inget som det kan direkt fuskas med, jag menar lite suspekt om en åkare gör massa grymma trick på sin switch sida hela tiden och dessutom sätter dem, eller hur?

Varför ska det alltid bli så komplicerat här på steffo? 🙂

• gadget

Medlem
    18 mars, 2008 vid 15:02

Domarna behöver inte veta vilket håll som är ditt rätta (även om de gör det i de flesta fall) utan för att få poäng för ett switch-trick måste du under ett och samma heat göra samma trick åt båda håll. Ett av dem blir då switch, vilket av dem spelar ingen roll!
    Så förklarade Anki för mig!

• skanepaul

Medlem
    18 mars, 2008 vid 15:31

@Gadget 452590 wrote:

Domarna behöver inte veta vilket håll som är ditt rätta (även om de gör det i de flesta fall) utan för att få poäng för ett switch-trick måste du under ett och samma heat göra samma trick åt båda håll. Ett av dem blir då switch, vilket av dem spelar ingen roll!

Smart!

• ankii

Medlem
    18 mars, 2008 vid 21:13

@Gadget 452590 wrote:

Si si… så är det.

• psychonauten

Medlem
    18 mars, 2008 vid 21:28

@SkånePaul 452577 wrote:

Men hur svårt är det!!!!!??????

Din dåliga sida är switch! Sen kvittar den hur fan man dinglar i luften, den sida som är det minsta lilla sämre är switch.

Sen vad det gäller PKRA och tävlingar så har väl domarna en lista på åkarnas switch sidor, liksom inget som det kan direkt fuskas med, jag menar lite suspekt om en åkare gör massa grymma trick på sin switch sida hela tiden och dessutom sätter dem, eller hur?

Varför ska det alltid bli så komplicerat här på steffo? 🙂

Vill du ha ett enkelt svar skåne pål? För att 90% här på steffo tror sig veta mer än vad de vet, och har åsikter om ännufler saker. Därför blir det så krångligt. 😀 det gäller att lyckas sålla ut de andra 10%:en annar blir man inte klok. 😉

• skotten

Medlem
    19 mars, 2008 vid 00:52

I thought a switch was something you turned a lightswitch on and off with..

and by the way, I stopped shaving my balls cos it was impossible. It is… I tried the foot on the toilet, standing over a mirror… everything…. and real men use aftershave….

• skanepaul

Medlem
    19 mars, 2008 vid 07:30

@skotten 452692 wrote:

and by the way, I stopped shaving my balls cos it was impossible. It is… I tried the foot on the toilet, standing over a mirror… everything…. and real men use aftershave….

Låt någon annan göra det! Det är nyckeln…

• skanepaul

Medlem
    19 mars, 2008 vid 07:30

@psychonauten 452677 wrote:

Vill du ha ett enkelt svar skåne pål? För att 90% här på steffo tror sig veta mer än vad de vet, och har åsikter om ännufler saker. Därför blir det så krångligt. 😀 det gäller att lyckas sålla ut de andra 10%:en annar blir man inte klok. 😉

Jo det har man förstått med tiden.

• kasimir

Medlem
    19 mars, 2008 vid 08:09

Det är därför jag sållar ut Psychonötens inlägg, efter det så finns dem 10% kvar som är värda att läsa.

• psychonauten

Medlem
    19 mars, 2008 vid 12:31

@skotten 452692 wrote:

Hairy balls under the kilt then ? I would have paid quids to se you performing the new official pkra trick ”the general” dressed in a classic scottish outfit with that fact in mind 😀

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.