Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sydkusten – Gislövs läge/Dalköpinge?

• Sydkusten – Gislövs läge/Dalköpinge?

Publicerad av jbo på 12 mars, 2007 vid 21:47

Nån som har kört på sydkusten och vet vart man åker då? Har kollat in stränderna öster om hamnen i gislövs läge, Simremarken och Böste och sånt, men verkar vara lite stenigt? Hur är det vid dalabadet/WS-klubben? Mycket folk på sommaren? Tips om andra bra ställen där i närheten?

Tänker flytta söderut, och måste ju veta. 🙂

kasimir svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bohm

Medlem
    12 mars, 2007 vid 22:32

Det funkar öster om hamnen. Vid dalabadet är det en stor brygga så där är det inte så bra. Jag har aldrig kört vid WS-klubben, men det borde gå att köra där. Åker man öster ut blir stranden kass… enda fördelen kanske skulle kunna vara att det inte är så mycket badande där mitt på sommaren.

Men det är bara 1.5 mil till näset, så jag åker nästan alltid dit.

• luuddee

Medlem
    13 mars, 2007 vid 20:10

fan i skåne är allt nära. finns ju inget ställe i sverige som har fler spots på så kort sträcka

• kasimir

Medlem
    13 mars, 2007 vid 20:51

Sant Ludde synd att inga av dem ligger nära Ystad.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sydkusten – Gislövs läge/Dalköpinge?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.