Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sydkusten i morgon
-
Sydkusten i morgon
Publicerad av eagletech19 på 24 november, 2007 vid 15:25Tjenare
Drar till Ljunghusen i morgon eller Skanör/Falsterbo vid 12-13 tiden.Vi höres
/Rogerjohanw svarade 17 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Det ser inte helt fel ut imorrn. Hyfsat varmt och vind. Följer nog med dig Roger!
-
Har ni lust att prova Klagshamn?
Långgrunt ända till Höllviken och vanligtvis inga surfare i slutet av November.
Vindriktningen är ju helt ok.
Vad sägs om
Kl 12.00 ??? -
@Kiteoli 430397 wrote:
Har ni lust att prova Klagshamn?
Långgrunt ända till Höllviken och vanligtvis inga surfare i slutet av November.
Vindriktningen är ju helt ok.
Vad sägs om
Kl 12.00 ???Tjenare
Men om man vill ha lite goa waves så åker man inte dit:wink: .
Men tack för inbjudan.
//RBrukade köra där i ostliga vindar förr.
-
vi kör nog habo.. inte så mycket vatten o frysa i.. men vi får se
-
att du inte lär dig. 🙂 har du redan glömt bort när du frös som f-n i lundåkra medans man svettades i flera timmar på osten.
-
förresten, åker söderut imorrn men vet inte var, ljunghusen går väl bort i den vindriktiktningen men kämpinge, skanör hamn eller att man letar sig till norrbaggen är möjliga alternativ. fast egentligen borde man ge sig av längre österut å få lite vågor.
-
klagshamn blir fint imorn, hade varit kul att se några ansikten bakom signaturerna
-
@pjoter 430413 wrote:
förresten, åker söderut imorrn men vet inte var, ljunghusen går väl bort i den vindriktiktningen men kämpinge, skanör hamn eller att man letar sig till norrbaggen är möjliga alternativ. fast egentligen borde man ge sig av längre österut å få lite vågor.
jepp
Men om vind riktningen håller sig på SV så blir det att åka dit vågorna är. Brukar bara samlas på dessa ställe för att kolla först.
Vi får se men nu friskar det i som attans i Fortuna:grin: .
Hoppas det håller i sig//R
-
Det kommer nog att bli habo förn min del hoppas att det kommer lite fler dit.
-
tänkte ge mig ner rätt snart, så man får kört innan de blir för mkt vind dä nere och de vrider för mkt på väst för sydsidan.
-
tänkte satsa på kämpinge. ser ut att va en perfekt vindriktning för att köra där. eller norrmannens superspot, får se hur kämpinge ser ut.
-
Tjenare
Hur ser det ut på sydkusten nu?Här uppe i Fortuna har vi SV 8-12 m/s och 7grader.
Är det riktigt fint drar jag ner direkt annars stannar jag hemma för vi har otroligt nog SOL också:smile: .Hoppas ni kan ge en rapport
//Roger
Logga in för att svara.