Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sydkusten på lördag
- 
		Sydkusten på lördagPublicerad av mackan på 30 oktober, 2003 vid 17:36Tjena gubbs! Ostligt 8-13 på lördag enligt dansken. Skulle kunna bli lite bölger i Mossby. Palle, Henke sugna? Kommer kanske Team R ner? 
 Är du sugen Hugo? Inte för du är så j-vla vass på vattnet men du kan ju hantera las camera i alla fall Mackan anonym-anvandare svarade 22 år sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
Fan jag drar gärna ner och kollar det stället med min ständiga följeslagare … 
 Hugo är du med och visar var skåpet ska stå? eller iaf vägen ; )På söndag är det klockrent lundåkrahamnen om dom inte ändrar igen !?! då får ni komma till oss ; ) //Pan 
- 
Fan dom ändrar ju varannan kvart, just nu nordost runt 5m/s. Paul Team Taggtråd 
- 
Är det jag som e den ständiga följeslagaren? =) i varge fall e jag grymmt sugen på att få kitea i helgen.. 
- 
Svar till: 
 Fan jag drar gärna ner och kollar det stället med min ständiga följeslagare … 
 Hugo är du med och visar var skåpet ska stå? eller iaf vägen ; )På söndag är det klockrent lundåkrahamnen om dom inte ändrar igen !?! då får ni komma till oss ; ) //Pan [/ QUOTE ] död åt LA board brakers paradise… haha, fan hur blire ihelgen ja vill ha en down winder deluxe 
- 
hmm regn o skit imorrn va, bra vind dock, vi kanske ska köra secretsp? 
- 
villken ”secret spott” ? inte för att det spelar roll jag är på i vikket fall ; ) men ska vi till kabusa får vi åka lite tidigare, ska vi bara till falsterbo spelar det inte så stor roll… //Pan 
- 
Ehhh vem skulle det annars va ? [ ; ) ] Lätt att det blir ”secretspott” vid golfbanan i morrn! bara hoppas att det här kommer in lite tidigare än dansken tror…  Jag kommer och hämtar dig på tidigt på morronen (läs;Pan tid = efter 11  i morrn så bli’re kite som fan i regnrusket… i morrn så bli’re kite som fan i regnrusket…//Pan 
- 
Jag är med på vilken jav.. hemlig spot som helst .. måste bar surfa bandana av huvudet och bli mäniska igen 
Logga in för att svara.