Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sydväst = Askim!!!!
- 
Halloj Wille! Det låg på SSW som funkar OK. Inte optimalt dock. Hoppas detta åskväder drar bort snart!! /Johan 
- 
Svar till: 
 Halloj Wille! Det låg på SSW som funkar OK. Inte optimalt dock. Hoppas detta åskväder drar bort snart!! /Johan [/ QUOTE ] Ska du åka ned något?? 
- 
Jag är på kontoret, Sisjön, till 16:30. Sedan sticker jag nog förbi viken. /Johan 
- 
Svar till: 
 Jag är på kontoret, Sisjön, till 16:30. Sedan sticker jag nog förbi viken. /Johan [/ QUOTE ] äsh.. hade ju tänkt att hänga med, men då blir det en lite väl stor omväg för dig.. jaja, får väl gå och dränka mina sorger på en afterwork =) 
- 
jag var ute i Askim i förmiddags, var faktiskt rikgtigt bra. Precis lagom tryck i min 10a. Jag åker från Handelshögskolan vid 1715 ut till Askim igen för lite mer surf… Metallifred & Wille… vill ni åka med så slå en pling… 0707224123 
- 
Svar till: 
 Tog en sväng ner under lunchen. Blåser nog 8-12, ganska byigt och nu kom åskan. Hoppas de 3 killarna som var ute hann in. Tittar kanske ner efter jobbet om det stabiliserar sig lite. /Johan [/ QUOTE ] jodå, hann in precis innan blixtarna kom! var nog ganska bra det… 
- 
ahhhhhhhhhh. äntligen!!!!!!!! har fått en knäskada när jag vindsurfat så jag har inte fått köra på några v. Väl mött imorgon!!!!!!!!!!111 
- 
nja man tackar men jag fick skjuts av Sanjuro:) 
 Aningen byigt ikväll eller hur? HAglade tydligen i stan…
 /Metallifredd
Logga in för att svara.