Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tablas
- 
		TablasPublicerad av osfounder på 19 september, 2005 vid 20:40Jag har sett att det är rätt många sådär tuffa och coola pojkar och flickor som är ute och draksurfar med tablasbrädor. Hur mycket får man ge för en sån där planka? mrmille svarade 20 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 21 Svar
- 
			21 Svar
- 
http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=5033&sort=1&cat=10&page=2 sjukt nice bräda denna. 
- 
6295 tror ja dom kostar, men man kan göra en massa olika specialbeställningar med egen grafik och så så dt finns nog lite olika priser 
- 
Svar till: 
 Jag har sett att det är rätt många sådär tuffa och coola pojkar och flickor som är ute och draksurfar med tablasbrädor. Hur mycket får man ge för en sån där planka? [/ QUOTE ] bra pris, bra service, bra kille, känn dig speciell köp en tablas. 
- 
Grymt bra brädor sen är det ju Chrille som gör dom precis som du vill ha dom. Har du pengarna så köp bättre lär du nog inte hitta. 
- 
Svar till: 
 Grymt bra brädor sen är det ju Chrille som gör dom precis som du vill ha dom. Har du pengarna så köp bättre lär du nog inte hitta. [/ QUOTE ] Hade jag haft Eric runt hörnet hade jag dock köpt EH dock… 
- 
Ja det är säkert grymma brädor dom med! 
 Men kan du inte fixa fram en sådan om någon vill ha?
- 
Svar till: 
 Ja det är säkert grymma brädor dom med! 
 Men kan du inte fixa fram en sådan om någon vill ha?[/ QUOTE ] jo kan kan man väl men fan dyrt..1000 Dollars typ fast man skiter ju i momsen den hustlar Eric iväg över atlanten… 
- 
tablas e nog the shit varesig man vill det eller inte. har man kört en tablas vet man vad jag pratar om. värt vartenda öre och har ett otroligt bra 2:a-handsvärde om man jämför med andra brädor. 
- 
ja jag har hört att ni ett gäng grymma åkare där uppe! ni får komma ner här å åka några dagar! 
- 
Vel, er kun mye snakk og lite hockey er ved grensa. Men klart, mulig det blir en tur til helgen. Er vel en sosial samling da? for lite billig øl og flesk. 
- 
appropå bilden så har man full knäckgaranti på tablas. 
 ja, jävlar – ser ut att göra ont att trilla av den slidern 
Logga in för att svara.