- 
		Tablas rep..upptäckte att det understa lagert på min Tablas bräda börjat släppa i ena hörnet, typ 1 decimeter. . 
 fan bara ett år gammal el ngt, vad göra?????superlim el 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tablas rep..
upptäckte att det understa lagert på min Tablas bräda börjat släppa i ena hörnet,  typ 1 decimeter. .
fan bara ett år gammal el ngt, vad göra?????
superlim el
Har den delaminerat eller är det den där plastfilmen du menar? Är det den vita med blå grafik?
Själv såg jag inte den där plastfilmen som satt där och den lossnade först efter några sessions. Spelade ju inge större roll men jobbigt ändå eftersom jag var tvungen att plocka loss fenorna igen för att få bort allt och sätta dit nya stickers. 🙂
Samma med min Naish Tohrn, 06. Lamineringarna i ena bakkanten börjar släpppa så smått. Inget problem än, och har lite ultra marine epoxi som ligger hemma och väntar
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tablas rep..
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.