Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tabou Rocket wave

• Tabou Rocket wave

Publicerad av anonym-anvandare på 25 april, 2005 vid 08:25

Tabou Rocket Wave?? Har kikat lite på 85l modellen från 2004.
    Är det en vågbräda eller en freeride? Är på jakt efter vågis men är osäker på om detta är rätt val.

Tabous webbsida är spärrad från jobbet smile.gif

Har någon testat den eller läst något är jag tacksam för tips och information.

oscar svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • vinta_kestrel

Medlem
    25 april, 2005 vid 08:33

Har du varit inne på http://www.tabou.com så förstår jag att den var spärrad. Gå in på http://www.tabou-boards.com
    Rocket Wave finns det ingen, men Pocket Wave och Rocket Air. Förstnämnda är vågbräda av nya typen, Rocket Air 57 (85-litaren) är Freestyle/wave som fått väldigt bra kritik (tillsammans med sin större broder, Rocket Air 59, 95 liter) från alla större tester.
    Jag har tyvärr inte haft nöjet att köra någon av de än. Får in en Rocket Air 59 relativt snart och kommer med ett kort omdöme då om kunden tillåter att jag lånar den en stund.
    Pocket Wave finns det åtminstone en person här på konfen som kört. Sök på ”Pocket wave” så hittar du det.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 08:44

Jopp – det var Rocket Air jag menade – men det var fjorårsmodellen jag har spanat in. Fanns Rocket Air 2004? Nån som vet mer om modellen från 2004?

• oscar

Medlem
    25 april, 2005 vid 08:44

Bic tabou Rocket 2004 heter i år Tabou rocket air och vad jag läst har den fått rakare rocker till 2005. Rocket 2004 fick grym kritik i alla tester och jag tror det är en perfekt sverigevågis för killar runt 85 kg eller de som ska börja segla vågor.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications