Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tack för ert test i Apelviken, här är kommentarern

• Tack för ert test i Apelviken, här är kommentarern

Publicerad av milkman på 25 augusti, 2011 vid 08:37

Tack igen för er som var med och testade våra prylar i Apelviken. Vi hade jätteroligt, och det är verkligen grymt att få vara på så bra kitespots som ni har på Bästkusten! 🙂

Vi lanserade ju testa och vinn kampanjen och vår REA samtidigt och fick in några kommentarer, vi har publicerat kommentarerna här för den som är intresserad: http://surfbussen.nu/2011/08/utvardering-utav-er/

Jag såg att det var några frågor om REO här på forumet efter också, men jag har inte testat själv så jag hoppas någon annan orkar svara på de frågorna. Det enda jag vet om REO är att den har mycket C-form och behövs i en storlek större än man är van i platta kites och den är lite tyngre i bommen än vanligt från Ozone. Och att kommentarerna om den var mycket bra som ni ser själva.
    Men det blir fler tillfällen så det finns tillfälle att testa själv, vi tänker dema allt vad vi kan. 🙂

Några bilder från stranden kommer.

milkman svarade 14 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • milkman

Medlem
    26 augusti, 2011 vid 21:26

I helgen är vi Varberg igen, Björkäng Lördag – kanske Lejet söndag. Lite mindre ansträngd demo, men fortfarande möjligt att vara med att tävla om en REO eller bräda!!! Kiter att låna ligger nära vår vindmätare! 🙂
    Kort snutt med bilder från förra helgen:
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=W2bGjxogScE”]Demodag – YouTube[/ame]

Åsså några kommentarer om grejjorna:
    Nobile 50/50 2011 – Kändes bra, var lite orolig för längden – men det var inga problem. Bra i chop och vågor, lätt att höjda med.
    Ozone REO 2012 – Stabil och snabb kite! LIKE 🙂
    Ozone Catalyst 2011 – Bekväm med lite bomtryck, stabil, behövde lite mer bestämda rörelser än jag räknat med
    Ozone Catalyst 2011 – Skön drake, tror det är min favorit !!
    Resten på länken i förra posten! 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications