Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tack för idag! Bilder Bjäred
- 
Grymma bilder!! (Utom möjligen den sista då… :p ) 
 Fan vad sugen man blir på att få komma ut i goa vågor igen. Fast sannolikheten att man hittar så här feta waves i Sverige på ett bra tag framöver är ju rätt liten. Bara att gratulera till lottovinsten!Hoppas Spanien levererar nästa vecka. Då jä***r. /Kaj(Tech) 
- 
- 
Ja vad skall man säga sitter och slår mig på pungen för att jag inte var där:frown: 
 feta vågor sköna bilder
 Grattis till er som fick smaka
- 
fan Mat du sitter å ruvar på de bästa bilderna, snåla inte upp med skiten 
- 
Cred till Ludde som var först att våga sig ut på morgonen när det blåste rejält med monster vågor! Sam, jag lägger senare i veckan fler pix på bloggen, jag lovar det! 
 /Mat
- 
@SamHansson 415819 wrote: fan Mat du sitter å ruvar på de bästa bilderna, snåla inte upp med skiten haha, vi får köpa loss dem, fram o skramla! 
- 
sjukt nice me pics mat.. ja fan i början va de ju sjukt gick ju itne att komma varken in eller ut hela stället bara closade 
- 
Lite kameror å kikare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var det nån jäkla fågelskådar gathering eller har alla sina egna fotografer med sig nuförtiden?????????????????????????? 
Logga in för att svara.