Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tack för igår – Bilder från Ribban
-
Det gör jag och den är grymt skön alla som provat den hittentills har gillat den skarpt!
-
asså kvittar hur mycke Naish ni kör fyfan va trevliga ni är. Nästa gång förväntar jag mig guldmotagande på slagerbaren med dricks i natura
-
He He! Jag det är goa gubbar Stellan och Lidde! Det hade dom gjort bra!
Det är ju klart att om man kör med så bra grejor och har så lite problem med grejorna och bra support så blir man ju extra nöjd!
-
Svar till:
…och har så lite problem med grejorna och bra support så blir man ju extra nöjd!

[/ QUOTE ]
Du menar förutom den nödvändiga trimsatsen och trasig de-power?
-
Svar till:
Svar till:
…och har så lite problem med grejorna och bra support så blir man ju extra nöjd!

[/ QUOTE ]
Du menar förutom den nödvändiga trimsatsen och trasig de-power?
[/ QUOTE ]
Trimstrams finns det inget av däremot en hel del skitsnackare.
Depower snöret är något smalare än på dom flesta andra så det behövs byta ungefär vart år om man kör väldigt mycket om du kör mera normalt håller det lätt 2 år kostnad 250:- bytas lätt på 5 min..
Jag har själv haft Naishgrejor i cirka 2 och ett havt år och aldrig haft några problem alls och många av mina polare kör och har kört med Naish grejor i fler år oh ingen av dom har haft några störe problem så du skall inte tro på allt skitsnack du hör Eddie! -
trimsats, inte trimstrams. stupid en gång i kvarten eller vad..
-
He He trimsats om du menar den till Torchen så visst det är ju lite pinsamt att det behövs till en helt ny kite helt klart
Nu är det ju bara två små tampar som man får med sin kite numera eller om man redan har handlat får kostnadfitt av Naish -
När man talar om trollen!

Ja det är nog ungefär vad du prestera!
Där måste du helt klart ha ett rekord.Man tror ibland att nu kommer det en positiv eller vettig kommentar
men du är i allafall konsekvent det har inte kommit något positivt eller vettigt än så länge.Men men du har ju bara tjabbat här några år och bytat identite en fyra fem gånger
så man skall aldrig säga aldrig en dera dagen kommer de något vettigt ifrån dig med. -
Svar till:
Det gör jag och den är grymt skön alla som provat den hittentills har gillat den skarpt!
[/ QUOTE ]
Alltså tycker inte du att det e lite klent med trimm-knots finns fi bara två ovanför pull-pullen.
-
såg riktigt gött ut! synd man va tvungen att va i uddevalla. tycker helt klart ni får göra om de då jag e nere! ser inte fel ut å sitta i solen med en öl å vattenpipa!
-
Jo är man van vid T.e.x Aero 2 ans många olika lägen så visst tyckte jag att det var konstigt.
Men dom inställningar som är där funkar kanon för mig så jag behöver inte fler.
Nu är det ju grymt mycket depower i Raven som det är så man har kanke tyckt att det räckte med dom som man har nu.
Nu är det ju Torchen som behövdes justeras efter köp och inte Raven så jag är mer än nöjd med dom Ravens som jag har, riktigt sköna. -
Näääää, Malmö, ser dött ut därnere! Ni får ta och komma upp till huvudstaden! Vi hade dryga 28 grader och 10 m/s i helgen.
Logga in för att svara.