Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tack till alla!
-
Tack för en riktigt trevlig helg! Stort tack till Krille också som körde så att jag kunde ligga bak(full) i bilen o dricka under färden.
-
@nordstedt 394578 wrote:
Tack för en riktigt trevlig helg! Stort tack till Krille också som körde så att jag kunde ligga bak(full) i bilen o dricka under färden.
Haha lugnan. kul att ni hängde med. Men nästa gång tycker jag vi får svina lite mer. Och specielt du jonaish du somnade ju på fredagen. Nästa gång kör vi tvärtom fullast får slagga i Husbilen dom andra i tältet.
-
ja tack för en riktigt go helg! blev riktigt fint trots svikande vind, inte många som lyckas fixa de.
-
Grattis till första inlägget nordstedt… 😉
Jag svina som ett svin, men ni va ju så jävla ordentliga å nyktra… så ni satt ju bara å smutta på ölen hela tiden!! Jag hade ju druckit nästan dubbelt så mkt som ni hade gjort tillsammans bara på resan till Huggorm
Det roligaste va ju ändå när vi skulle ha snus… lr va det när jag sprang runt som en idiot i Torekov å fastna i alla jävla staket å tälta på asfalten… lr va det när vi festa med polacken och pjoter jaga en securitas ”tre lingon” kille?
ajajaaaa… har fan inte varit på ett roligare even än de här!!
Polackens top 3 (Han som INTE gilla invandrare i Sverige):
1. Mariusz Pudzianowski (Världens starkaste man) http://www.pudzian.pl
2. DAF (lastbilar)
3. Vodka & snus (beroendeframkallande)
Logga in för att svara.