Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tack till alla härliga instruktörer i varberg!

• Tack till alla härliga instruktörer i varberg!

Publicerad av virena på 15 september, 2008 vid 09:03

Hej hopp!

Ville bara tacka alla härliga instruktörer i Varbergstrakten för den sköna stämningen vi haft på stranden. Har alltid varit lika kul och komma ner och jobba när man möts av er glada människor. Hoppas ni får en fortsatt bra sessong, nu drar jag vidare till värmen
    http://www.windguru.cz/se/index.php?sc=68535 och vind verkar det ju inte heller vara någon brist på:grin:

Ha det så gott, kram kram

johnk svarade 17 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • sourra

Medlem
    15 september, 2008 vid 09:16

Gott att se dig igen i helgen Virre. Ha det prima i värmen så ses vi om 7½ månad.

• thorn

Medlem
    15 september, 2008 vid 09:16

Tack för dom värmande orden.

Jag saknar dig redan, stranden är inte den samma utan dig och dina elever

Kramar, och hoppas du får det bra i brasilien

• nic

Medlem
    15 september, 2008 vid 10:21

Vi har surfat ihop oss alldeles för lite i år men det tar vi igen nästa… 😛 Ha det gött å glöm inte skriva hem, ok…

nic

• gh0st

Medlem
    15 september, 2008 vid 11:44

Kul att träffas! Ha det bäst i värmen, ta hand om dig! See u next summer!

• wakenils

Medlem
    15 september, 2008 vid 11:47

säger som nic, vi har surfat för lite ihop o nu är du bortrest på terminen igen när man behöver förmiddagssurfare…
    ha det kanon utomlands!!

• trumpeten

Medlem
    15 september, 2008 vid 14:23

Hare så bäst Virre, du gör helt rätt i att sticka!

• haze

Medlem
    15 september, 2008 vid 14:36

Tack själv Virena. Alltid kul att komma ner till Björkäng och se Blåa Faran där. då vet man att du är där håller på. Ha det bäst där nu så syns vi på stranden nästa år med nya elever…

• johnk

Medlem
    15 september, 2008 vid 23:26

Roligt att få se dig några gånger den här säsongen Virena! Jag börjar bli less på konjunkturs-pessimismen här hemma så jag kanske kommer ner efter dig om ett tag 🙂

Nils: Draken ligger hos segelmakaren nu och ny ledande kant-blåsa är beställd, så när vinden kommer tillbaka får du sällskap på förmiddagarna. Jag kan försöka brumma med läpparna när jag åker förbi så jag känns en ozone-kompis.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications