Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Takoon Proseries
-
Takoon Proseries
Publicerad av curry på 6 augusti, 2004 vid 08:57patrikol svarade 21 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
testa den i våras, den är sådär… Luciano ska dessutom sluta för Takoon snart. SÅ D SÅÅÅ
-
Håll er LÅÅÅÅÅÅNGT bort från Takoon. Kiterna är OK (om de håller) och räkna inte med att få någon hjälp om något går sönder. De är ena jävla svin när det gäller att ge värde för pengarna… det är inte direkt billiga kites.
Jag har sånt jävla strul med dem om att de inte vill ge tillbaka pengar till mig eller ge mig en ny kite när de gav mig en kite som var tillverkad ved ett helt annat tyg än de andra 2004orna (min är gjord med tyget från 2003, som gick Takoon att gå i konken).
Jag var teamrider för dem.. som ni säkert vet från förra året och så är de sådana as. I alla fall, nu kör jag med surfer.se och Wipika.se och kitesen är super bra men det viktigaste är att jag vet att om något skiter sig så tar någon ansvar för det. Coola killar!
Nu har jag lättat på trycket! Phew! -
hade varit kul å höra vad anna säger om det hela. inte så sjysst att säga åt dina köpare att hålla sig LÅÅNGT bort från takoon,när du precis sålt dina kites. prata gott om olika märken e bara bra men att smutskasta såhär är väl lite å ta i. något måste ju ha varit bra. du kan ha haft otur och folk kan förändras.
-
Ta´t lugnt så dåliga tror jag inte takoon är! Träffat många som är nöjda oxå! Har dock ej någon erfarenhet själv!
-
Kicki, jag har ingen aning om hur det var med din kite egentligen. Du kanske hade otur, men enligt dig så är det ju alltid fel på din utrustning eller vinden eller något annat. Och förra sommaren när du var hemma vägrade du att köra något annat än Takoon för att dom var så överlägsna allt annat.
Jag tycker iallafall att Takoons kites är grymt bra. Dom olika promodellerna har jag inte provat och kan därmed inte uttala mig om dom, men Scoop och Wook är jättebra grejor. -
Håller med Anna, har iofs bara kört Skoopen jag köpte (av dig Kicki, som du inte direkt klaga på då) 1 gång men den kändes riktigt bra, snabb och rolig.
-
Har sagt det förr och säger det igen, har man intressen i ett märke så snackar man inte skit om andra märken hur kassa det än är.
Gäller kiter såväl som brödrostar och annan skit….
-
Har inga egentliga intressen i något märke kör själv en blandad skara prata aldrig skit om något märke dom som smutskastar sina konkkurenter gör mer skit för sig själva än konkkurenterna.
Vidare så någon som snackar skit om någon annan berättar väldigt lite om hur den är som det snackas skit om, men väldigt mycket om hur den som sa det är.
Logga in för att svara.