Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tälta över i Habo under Kitejam?
-
Tjohoooooo! Känner mig peppad nu! Ska bara ta fram vinterjackan 🙂
Vad ligger den gamla camping? Jag var ju på vägen att boka plats i Habo som kostar 170 per tält men om det finns någonstans gratis så blir ju alla mycket gladare:-) Jag undrar (och hoppas) att det finns toa i den gamla camping :-)???? Ladies ska tälta också. Har du varit där Anders?
-
Weeeeeeeeeeeee
kolla skottens fina karta som han postade tidigare, http://www.hitta.se/
Vad gäller toaletter bollar jag den frågan vidare till skotten eller nån annan som vet. kanske kommer det ordnas bajamajor till eventet?
Jag har inte varit där, nope. men det ska bli fett!
-
Nej, gamla campingen än nedlagd så där kommer inte finnas toaletter tyvärr. Vill man ha faciliteter får man boka tältplats hos Micke på Habo Ljung camping. Men vi kör kvällsgrill och musik vid gamla campingen så vi inte stör någon.
-
hampagarn, spade och stor stock samt ett stycke vattenbalja med tillhörande tvålpump, sen är problemet löst.
duscha får ni göra i havet
-
Borttagen användare
Borttagen användare23 april, 2010 vid 00:34Verkar inte det väldigt kallt 🙂
Kanske hunnit bli sommar väder där nere? 🙂Vist är man sugen 🙂 Hindren blir ju kylan och transporten ditt.
Kommer det va stockholmare där? I sånt fall hur har ni löst mina hinder? Som bara egentligen är hinder om man är fattig och inte har egen bil.
-
is the portaLOO thing back at habo yet? I havent noticed it behind the trees…
Logga in för att svara.