Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tankeställare…
-
Tjena Pan, det har det självklart inte, men är j###igt frustrerad hur det här har skötts och man står helt maktlös.
-
jaja sånt är livet… mena inget illa ; ) alla har vi våra egna problem…
-
…leder tankarna till eventuella gränser/skillnader mellan erfarenheter och förutfattade meningar. Det ena låter som något bra och det andra som något dåligt men vad är skilnaden? Ang bilolyckan får jag en uppgiven kännsla för möjligheten till att göra en egen riskanalys: Volta bilen 3 varv – blåmärken, slinta på mattan hemma och dra huvudet i soffbordet – död.
Take care
Jo -
35-åringen häktad i dag
35-åringen skäligen misstänkt för mordet på Anna Lindh Får stanna kvar i cellen ytterligare en vecka. -
Håller med dig allt, Gugge. Han, Peo verkar inte vara nån duvunge precis, även om journalisterna beter sig ASGAMAR, som vanligt.
Kul att höra att nån mer än jag foilar. Jag kör med mina FS Titan här på Gotland. Det är SÅÅÅ skönt att slippa pumpa å att starta å landa själv. Du å jag kan ju starta en foilklubb, vi blir minst 2 medlemmar
. Hälsn, Joa -
Hur kom ni in på den där karln överhuvudtaget, den här tråden handlade väl om en bilolycka?
VOFF/jh
-
Ja va fan, jag sa val aldrig att jag tycker om journalisternas gotterier och sjalvuppfyllande snusk artiklar.
Jag kommenterade helt enkelt bara duvungen Per …. nanting.Sade jag foresten att LiftAss punkteringar lagar sig sjalva nar kiten rullats ihop under natten. Helt otroligt!
Logga in för att svara.