-
Tänkte fråga om TIps ang Kitesurfing? Vilken storlek på kite
Tja Jag tänkte börja med Kite surfing….Jag är 194 lång och väger ca 110 pannor hur stor kite behöver jag? tänkte segla runt sthlm! Hoppas på goda råd!!!
/G
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tänkte fråga om TIps ang Kitesurfing? Vilken storlek på kite
Tja Jag tänkte börja med Kite surfing….Jag är 194 lång och väger ca 110 pannor hur stor kite behöver jag? tänkte segla runt sthlm! Hoppas på goda råd!!!
/G
Väger runt 95 och är 196 lång.
Kan köra med en naish r3 17kvm från 6-7 m/s.
Tror att projekterad yta på den är 12.5.
//P
he he, projekterad yta… Borde nog vara projicerad yta isf=) Sorry, kunde inte låta bli, jag är på mitt gnälliga humör idag, sitter och tentapluggar algrotimer,datastrukturer och komplexitet tills imorgon(skulle mycket hellre vara ute på vattnet)…
Jag har en Wipika Airblast 11.8 (16m2) från 2001 till salu! Använd max 7-8 ggr och i mycket bra skick. Kommer med förbättrad (enligt mig…) bom. 6500:-!!! Ring mig på 0733-990286.
/Peps
6500 låter billigt, jag kan nog ha en kille som är intresserad slå ett mail till mig mr.Berg så skall vi nog kunna fixa ngt.
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tänkte fråga om TIps ang Kitesurfing? Vilken storlek på kite
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.