Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tänkte tillfället i akt…
-
Det var jag som skrev det sista… Så jag slipper höra en massa anonymgnäll..
/Chrillo
-
Visst är det märkligt att det finns ett gäng mitt i landet som försöker att kitesurfa på en jävla insjö. Lite vind eller byig vind skit samma, vi kör ändå…
Men fatta känslan att få kör utomlands eller vid kusten i riktigt bra fårhållanden, vilken tjusning.

Vad kan man kalla detta för, jo passion för något jävligt kul.
/Bohn
-
Svar till:
Visst är det märkligt att det finns ett gäng mitt i landet som försöker att kitesurfa på en jävla insjö. Lite vind eller byig vind skit samma, vi kör ändå…
Men fatta känslan att få kör utomlands eller vid kusten i riktigt bra fårhållanden, vilken tjusning.

Vad kan man kalla detta för, jo passion för något jävligt kul.
/Bohn
[/ QUOTE ]
fan Bohn jag ska avänja dig från djävulens grepp, när ska du ta förståndet tillfånga o börja köra en riktig kite?
-
Svar till:
Fy fan vad det är gött o generalisera

[/ QUOTE ]
”Generelt generaliserar jag icke!”
-
Svar till:
ush spettekaka.. är inte det som maräng utan socker?? blä..
[/ QUOTE ]
Va fäen! Va e du förren lokalpatriot dMp?
-
Jag har kört typ tre gånger på ett halvår men jag tar ändå LÄTT en pizza före lättvindskite.
Pepe
-
Svar till:
Vafan!? ”2.9 kg Rumpfgewicht”.
[/ QUOTE ]
Är det inte sån modell du håller på att bygga Pet?
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
fan duktiga dom e foilarna.. inte nog med att dom gör kites som e 3år bakom flötet nu gör dom osså brader som e 3år gamla…
wipika park: revolutionen som aldrig kom
[/ QUOTE ]
Haha sån har jag! En park packade hugo på mig när jag köpte nybörjarutrustning vid tidernasbegynelse.
[/ QUOTE ]
haha, va det du som köpte min gamla häck??. MOHAHAHA
[/ QUOTE ]
Nä hä du det var det inte… Jag köpte en sprillans av Hampe men hade en så när jag gick kurs hos dig för ett sekel sen-
-
Svar till:
fan Bohn jag ska avänja dig från djävulens grepp, när ska du ta förståndet tillfånga o börja köra en riktig kite?
[/ QUOTE ]
Jag kommer nog fortsätta att köra både och, tänkte köpa en lite nyare 10 eller nåt istället för min Naish AR5 9.5 från 2001. Det sorgliga är att den fan är ju nästan som ny…
Och så blir det kanske att byta ut Psycho 1 12.5 mot nåt, men det kan ju tänkas bli ersatt av en LEI. Nu när jag har en Psycho2 17

/Bohn
-
Svar till:
humm, undra om crosskillarna har samma diskussion om monkeybikescrossar kontra ”riktiga” crossar.
känns ju lätt å dra en parallell. bor man inte nära en fet crossbana eller har råd att skaffa en riktig cross e de ju bättre man håller på med stickning.[/ QUOTE ]
du e nog fan helt blåst… vad gör du här ? har du ens åkt på en kite,, folie ksnek
-
jepp e helt blåst.
kite vad e de? trodde de här va en klubb för fjoillor.sen verkar de som du har ännu mindre koll än mig eftersom man inte åker på en kite.
men puss på dig herr stentuff.
Logga in för att svara.