Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing tappat en bit…

• walle

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 17:33

Svar till:

kan du inte skicka in en bild på din fot också smile.gif

[/ QUOTE ]

Min fot e faktiskt okej, lita blå bara grin.gif åkte ju mer än 30min efter och hade kört när jag kom hem om det varit bättre vind/väder cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 16:05

formica……………………hehe

/team august

• kaiser

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 16:40

Min bräda ser nästan likadan ut, men d beror mer på mig än på dålig konstruktion!

• walle

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 17:13

Svar till:

formica……………………hehe

/team august

[/ QUOTE ]

Jag tror formica kan va bra om brädan e styv men så fort det e flex i brädan så pajjar laminatet…

Min bräda är ett ”måndags-ex” dom har inte lyckats att fästa laminatet ordentligt på undersidan… som det är nu kan jag pilla bort det fläckvis på undersidan frown.gif

Men jag räknar med att få en ny på garantin, fast det e ju tråkigt att vara utan bräda nu när det äntligen blåser frown.gif

• zoolander

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 17:40

………och regnar

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 18:29

Svar till:

Svar till:

formica……………………hehe

/team august

[/ QUOTE ]

Jag tror formica kan va bra om brädan e styv men så fort det e flex i brädan så pajjar laminatet…

Min bräda är ett ”måndags-ex” dom har inte lyckats att fästa laminatet ordentligt på undersidan… som det är nu kan jag pilla bort det fläckvis på undersidan frown.gif

Men jag räknar med att få en ny på garantin, fast det e ju tråkigt att vara utan bräda nu när det äntligen blåser frown.gif

[/ QUOTE ]

Nu får du förklara hur och varför formican spricker?
    Har byggt några brädor med laminat från Lammiroc och det laminatet spricker inte vid flex(placerade brädan på 2 klossar vid tipparna och stälde mig på och gungade,flexade och höll bara bra,väger +100 kg).

Peter smile.gif

• chrille

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 18:54

Tablas kommer snart med ett nytt formicaliknande material som är nästintill bombsäkert! Det är ett högtryckslaminat med glasfiberförstärkning inuti själva ”formican” vilket gör det mycket avårare för den att spricka. Används bla som bordsmaterial i mekaniska verkstäder där det slamras och hamras en del…

Kommer även med digitaltryck inlaminerat i formican. Bättre finish går inte att få!

• patrikol

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 19:34

Fan Chrille får väl snart ta och spara i hop till en av dina Tablasar verkar grymma jävligt fina dessutom. Man ser ju liksom dina prototyper då och då. Hållbara och snygga det är det sällan några andra som lyckas med! Kan man köra som du med en sådan också? wink.gif

• curry

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 19:35

kommer snart? är min bräda byggd på det viset? ooo.gif, inga pads o stroppar än?
    kan iofs pma dig iställlet tongue.gif

• walle

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 19:48

Svar till:

Tablas kommer snart med ett nytt formicaliknande material som är nästintill bombsäkert! Det är ett högtryckslaminat med glasfiberförstärkning inuti själva ”formican” vilket gör det mycket avårare för den att spricka. Används bla som bordsmaterial i mekaniska verkstäder där det slamras och hamras en del…

Kommer även med digitaltryck inlaminerat i formican. Bättre finish går inte att få!

[/ QUOTE ]
    låter bra… då borde ju laminatet bli segare, inte bara hårt.

• backe

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 20:10

Ammen Walle…

Vad hände med ”Ride away”?

• walle

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 20:21

Svar till:

Ammen Walle…

Vad hände med ”Ride away”?

[/ QUOTE ]
    repa på dvd skivan… ”and ride away” har försvunnit wink.gif

• backe

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 20:26

Jo då ser man ju hur det går också. Ska du komma hit och ladda på onsdag? Jag ska bara ta dö på min förkylning…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications