Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tar ni detta??

• jester

Medlem
    14 maj, 2007 vid 20:11

o så anklagar ni mig för att ha glädje-GPS

• svenne

Medlem
    14 maj, 2007 vid 20:29

Måste ha varit en j**la smäll, eftersom du passerade ljudvallen med råge. 😉

• nlc

Medlem
    15 maj, 2007 vid 05:10

Råkar ibland ut för en liknande grej när jag har cykeldatorn med mig genom snurrdörren in till jobbet. ”Datorn” är trådlös och plockar tydligen upp någon signal som den tror är från sensorn på hjulet och får då för sig att jag passerar dörren i ca 250 km/h. Visserligen en bit kvar till mäktiga 1228 knop, men ändå 🙂

• getwet

Medlem
    15 maj, 2007 vid 05:27

2274km/h måste göra dig numera till snabbaste svensk…..Bringan är passerad med råge! Skulle det ha fungerat med ett North eller Maui sails, vad tror du Surfarn?

• rasmus_w

Medlem
    15 maj, 2007 vid 11:36

Absolut. Mach 1.8-1.9 är en helt ok fart. Undras om man kan få en Viggen eller Gripen godkänd som vindsurfingbräda. Med fullt ös på EBK:n brde det kunna bli hyfsade tider…

• surfan

Medlem
    15 maj, 2007 vid 20:29
    getwet;383304 wrote:
    2274km/h måste göra dig numera till snabbaste svensk…..Bringan är passerad med råge! Skulle det ha fungerat med ett North eller Maui sails, vad tror du Surfarn?

Skulle inte tro det hahah :cool2:

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications