Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tarifa i början på november med Erika Lindberg

• Tarifa i början på november med Erika Lindberg

Publicerad av erika på 17 oktober, 2010 vid 11:38

Häng med mig till Tarifa en vecka i början på november. Efter att ha bott i Tarifa i tre år har jag bra koll på stan, vet vart man hittar de bästa kite och surf spotsen, godaste tapasen och de roligaste festerna. Jag ordnar boende och daglig coaching på vattnet med foto och film. För intresse anmälan och mer info maila mig på windwatersnow@hotmail.com eller ring 076-890 53 89. Mer om mig hittar du på http://www.erikalindberg.com

Tveka inte om du har frågor, hör av dig!
    Hälsningar Erika

johnk svarade 15 år sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • erika

Medlem
    17 oktober, 2010 vid 19:03

Priset beror på hur många vi blir, men jag hade tänkt att det ska bli billigt!

• aristolocchia

Medlem
    20 oktober, 2010 vid 09:28

Är sugen på något i November, funderar på v46-47. Förhållanden i Tarifa vid denna tid? Kan man köra boardies, är det byigt & jättevågor eller vad kan man förvänta sig?

• wallin

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:18

Jag hänger lätt med. Låter skitkul! Måste bara övertala Staffan och Danne om att det är en superviktig utbildningsresa och ingen nöjesresa först. Du får hjälpa mig i förhandlingarna 😉

Ses imorn!

• laina

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 20:09

Låter ju Najs Erika!! Hade varit grymt o åka med ner, men kommer bli svårt o få ledigt från jobb… Men ska kika lite i kalendern iaf =) Hörs!

• rydstrom

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 08:35
    Laina;636708 wrote:
    Låter ju Najs Erika!! Hade varit grymt o åka med ner, men kommer bli svårt o få ledigt från jobb… Men ska kika lite i kalendern iaf =) Hörs!

kan du inte fixa så vi gör mätningarna där, så får väl HH bjuda på resan i forskningssyfte? hehe

• johnk

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 09:11

Vilken dag kommer ni tillbaka? Jag har en flyg till USA den 7:e sa det kan nog bli tajt

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tarifa i början på november med Erika Lindberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.