Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › TARIFA slutet av maj
-
TARIFA slutet av maj
Publicerad av nundy på 21 april, 2008 vid 17:53Kitesize? Håller det med shorty eller är det långben som gäller?
Någon som kommer vara där? Ska förmodligen dit en vecka från den 24e..
neven svarade 17 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Någon som vet hur man bäst tar sig till tarifa? Om man bokar en billig biljet till Malaga hur tar man sig sen till tarifa på bästa sätt??
-
Det går direktbuss till Tarifa från Malagas busscentral som ligger en kvart från flygplatsen med taxi.
En buss klockan 12 och en 15 nånting.Annars finns det bussar som stannar i Algeciras, men då får man ju byta buss och hålla på för att komma till tarifa.
sjukt mycket buss för att vara 3 meningar.
-
Det är ganska gött att ha bil för att ta sig till lite olika spots. Isf kan man hyra vid Malagas flygplats relativt billigt. Vi hyrde från nåt ställe som hette CarGest som hämtade en på flygplatsen. Iofs brakade bilen ihop några timmar senare, men det är en annan historia…
-
Ja bil lär väl vara en nödvändighet såsom jag förstått det. Men still, vilken kitestorlek?? Och vilken våtdräkt?
-
Kitesize: jag var där i slutet feb förra året och då använde jag allt jag hade med mig, dvs 7-10-14. Då snackar vi gamla hederliga C-kites.
Våtdräkt: Vet inte i maj, men slutet av feb var långdräkt.
Logga in för att svara.