Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tävling??
-
Tävling??
Publicerad av svinet på 31 juli, 2006 vid 18:49Hur blev det med dem storslagna planerna i svea? Är ngt på G? Eller skall alla bara hypa sina bows på detta forum?
/Ledsen förälderhbgsurfer svarade 19 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
vore trevligt med ett event. Eftersom alla är villiga att hypa sina ows kanske man kan kombinera bowtest med en tävling. kanske i samband med att alla nya bowmodeller kommer.
puss
-
Unhooked wrote:vore trevligt med ett event. Eftersom alla är villiga att hypa sina ows kanske man kan kombinera bowtest med en tävling. kanske i samband med att alla nya bowmodeller kommer.
puss
mycket bra idé
-
jobbar troligtvis bara 2 v till sen kanske man kan försöka styra upp nåt nere i skåneland. Nåt enkelt där man dömer varandra. lite olika grenar så alla kan va med å billig penning för att va med.
-
pjoter wrote:jobbar troligtvis bara 2 v till sen kanske man kan försöka styra upp nåt nere i skåneland. Nåt enkelt där man dömer varandra. lite olika grenar så alla kan va med å billig penning för att va med.
gör de så kan du köpa film för pengarna, Fjöter
-
SamHansson wrote:pjoter wrote:jobbar troligtvis bara 2 v till sen kanske man kan försöka styra upp nåt nere i skåneland. Nåt enkelt där man dömer varandra. lite olika grenar så alla kan va med å billig penning för att va med.
gör de så kan du köpa film för pengarna, Fjöter
Låter ju som en fed plan! o massa öl och bränne på stranden! -
Svinet wrote:Låter ju som en fed plan! o massa öl och bränne på stranden!
A drink and ride event.
Bowtest (testav 2007 grejer i överigt)
Tävling; best trick och hangtime samt utmärkelser som värsta kraschen och bästa stilen eller liknande. (allt bedöms av åkarna)
Sedan är det givetvis grill å massa bärs enda från start!
-
pjoter wrote:jobbar troligtvis bara 2 v till sen kanske man kan försöka styra upp nåt nere i skåneland. Nåt enkelt där man dömer varandra. lite olika grenar så alla kan va med å billig penning för att va med.
Kul med tävling!
Jag kan ställa upp och filma om du vill. Kan vara kul att ha film från en svensk tävling. Du får köpa matrialet sedan och göra filmen själv. -
Vi vill vara med och hypa våra bows 😉
Bara meddela vad vi kan hjälpa till med. Kanske lite priser å sånt?
/Jens på Ozone
http://www.ozonekites.se(Vore bra ifall en eller ett fåtal personer engagerade sig i att ta hand om eventet, sen kan de dela ut uppgifter till alla andra. Lättare för mig som inte är så van ifall det finns lite organisation)
-
jag tänker inte betala ett öre, jag räknar med att bli inbjuden annars skiter jag i det.
-
Matthias wrote:jag tänker inte betala ett öre, jag räknar med att bli inbjuden annars skiter jag i det.
Själv ska jag ha betalt!
😉
-
Dalen wrote:pjoter wrote:jobbar troligtvis bara 2 v till sen kanske man kan försöka styra upp nåt nere i skåneland. Nåt enkelt där man dömer varandra. lite olika grenar så alla kan va med å billig penning för att va med.
Kul med tävling!
Jag kan ställa upp och filma om du vill. Kan vara kul att ha film från en svensk tävling. Du får köpa matrialet sedan och göra filmen själv.Och jag kommer o filmar dig Mårten. hahahahaha
Logga in för att svara.