Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › tävlingar
-
fan va bra! då behöver vi ju inte åka omkring, räcker ju o slå upp ett tält på näset

-
gött.. att curry e med på näset.. jag tycker också att näset e bäst!
-
Kanske Näset Locals kan fixa någonting? Om det nu blir någon meter över som vi får hålla till på.
-
javafaen där e ju stränder i alla riktningar allt från platt till vågor.. där e camping.. och där e brudar.. va kan man mer önska sig..? och vind med..
-
Fågelskådarfritt? Fåglarna kan få stanna för vi kommer bra överrens!

-
Svar till:
öland är vindstilla!!!och har bris som aldrig kommer

[/ QUOTE ]
Det värsta är att folk tror att du säger är sanningen!
Vistt är det vindstilla ibland men den omtalade brisen kommer då det är rätt förutsättningar.
Har själv många gånger surfat på sommaren när solen skiner och det blåser 3-5 sm i skåna och västkusten men på öland 7-12 sm.
En sak är säker Öland är inte sämre än något annat ställe sen om det är bättre eller bäst kan diskuteras. -
Det vore ball om det var en tävling som var öppen för alla så man inte måste vara halv-pro för att kunna deltaga. Kanske man kan ha olika klasser, det skulle locka fler kitare och det är väl ett schysst syftet i lilla Swe.
-
på sommaren e de ganska lugnt.. räcker med att surfa i skottsäker väst då
-
brickan, öland suger och du vet de… Rykterna säger att du kommer att bli tryckt på papper

-
Svar till:
brickan, öland suger och du vet de… Rykterna säger att du kommer att bli tryckt på papper

[/ QUOTE ]
Du vet jag har ju inte varit på dina helmliga spots
men det pratas även på Öland om de feta stränderna på din sida mest av någon lösdrivande fotograf som lyckats fånga mig på bild och då blir det lätt lite uppståndelse
. -
Svar till:
Svar till:

[/ QUOTE ]
Du vet jag har ju inte varit på dina helmliga spots
men det pratas även på Öland om de feta stränderna på din sida mest av någon lösdrivande fotograf som lyckats fånga mig på bild och då blir det lätt lite uppståndelse
.[/ QUOTE ]
Öland e kallt!
det har ju du bevisat Brickan
-
Du vet ju lika väl att det kan vara kallt på öland när vi skulle upp från en hel dags surf och basta på vandrarhemmet och dricka lite kalla öl.
Problemet var bara att det fanns ingen bastu men tack för ölen
Logga in för att svara.