Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Testbrädan" har kommit…

• "Testbrädan" har kommit…

Publicerad av kinetic på 19 april, 2007 vid 10:07

Hämtade hem en Pirate testbräda i förra veckan…Så den som är intresserad är välkommen att provsegla (kommer ha med mig brädan varje gång ja är ute o seglar, eller bara tittar:grin: ), är själv väldigt nyfiken på hur brädan är…Är ju långt ifrån en ”freestyla:re” så om brädan är bra eller dålig låter jag andra avgöra:grin: . Några bilder finns här: http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=45915&page=3

kinetic svarade 18 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • militaren

Medlem
    19 april, 2007 vid 14:12

Tja David!..glöm inte att slå mig en pling när du ska ut och surfa. måste ju få testa brädan också 😉

• kinetic

Medlem
    19 april, 2007 vid 14:38

Haha..ja klart du ska testa den ordentligt, ja e ju så långt ifrån en freestylare man kan komma*haha*

• kinetic

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:58

Då var brädan ”testad”…Bidde en repa fram-o-tillbaka sen fick jag nog av känslan att stå långt in på brädan, dessutom var nog freestyle-planka i kombo med race-rigg inte optimal…Det lilla jag kan säga är att brädan gick väldigt lugnt o fint inga ”kontrollproblem” alls som jag tycker mig ha med min RRD (detta är dock en slalom-bräda)…Men nu är min korta men ”intensiva” freestyle-karriär över:-). Kommer förmodligen åka till Habo idag så om det finns någon freestyle:are som skall dit så var god o testa den ”gule”:-)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications