Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Thailand + utrustning

• Thailand + utrustning

Publicerad av anonym-anvandare på 20 juli, 2003 vid 12:04

Ska åka till Thailand ca 7 veckor i höst, vid stranden Bangsean. Har aldrig varit där och har ingen aning om det blåser. Går det att surfa där? En annan fråga: Är det billigare att köpa windsurfingprylar där eller ska jag kitta-upp innan jag reser? Finns det inte en massa ”made in thailand”-segel? jätte tacksam om någon vet någonting, verkar jobbigt att kånka dit alla grejer i onödan. Henke

zoolander svarade 22 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 18:51

hej! Har varit i thailand några gånnger. På hösten blåser de bra.Vi hade 30 kg utrustnig var å de e inte så lätt att transportera runt,ett jäkla bök. Men har man gott om pengar så kan man ju hyra en egen mini buss. dyrt med grejor där.Men där e grym vågsufing i Phuket 200 m från patong beach.rakblads vassa våger. ha de så skoj

• Johan!!

Gäst
    30 augusti, 2003 vid 21:25

Ska också till Thailand i höst.
    Går det att hyra utrusting någon stans. Jag har ingen möjlighet att ta med utrustning.

//Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2003 vid 07:06

Var där o tänkte hyra ett par timmar, fick chocken när det kostade typ 1000 spänn i timmen. Det var på raily beach och jag hamnade väl på fel ställe helt enkelt.

• zoolander

Medlem
    12 september, 2003 vid 07:48

på PP går det att hyra 80-tals utrustning.. annars hade dom några ställen på chaweng bitch på samui!

var tänkte du hyra på railay? den stranden e ju helt öde!?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications