Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › The Snow will never go away
-
The Snow will never go away
Publicerad av tomw på 7 mars, 2006 vid 20:00Det blir ingen vår eller sommar. Det snöar hela våren och snön ligger kvar till nästa vinter.
Snön blir bara smutsig och till slut tycker vi att det är sommar när snön är skit brun.
Eventuellt kommer det fram att snön beror på en obalans skapad av borrningen i Hallansåsen och den efterföjlande dranering av hela åsen.
TW
jacko svarade 19 år, 7 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
jacko wrote:klart det kmr bli sommar, vänta bara….
vad in i helvete är det där..
ärslet på en råtta eller? -
du Ron, DET är the best dog ever. kan ni inte kontrollera er själva så får jag ta bort den. och när jag har med den ner te stranden får ni inte klappa honom. hmpf!
-
jacko wrote:du Ron, DET är the best dog ever. kan ni inte kontrollera er själva så får jag ta bort den. och när jag har med den ner te stranden får ni inte klappa honom. hmpf!
HEHEHEHE.. gött! jag skulle vilja se en cat dog fight mellan fias misse och den doggen!
hade varit grymt ball! -
TomW wrote:More dogs of winter
Skumt , Hundar ser ofta mycket klipskare ut än jag känner mig , trots att jag vet att de är dummare , tror jag.
-
NN4AN_Mike wrote:TomW wrote:More dogs of winter
Skumt , Hundar ser ofta mycket klipskare ut än jag känner mig , trots att jag vet att de är dummare , tror jag.
Har klurat lite och kommit fram till att anledningen till att jag tror hundar är klipska, är för att de aldrig säger något och därmed aldrig avslöjar sin dumhet.hädanefter kommer jag aldrig mer säga något utan bemöta allt tilltal endast med ett eftertänksamt , ”hmmm”
På så sätt kommer folk att tro att jag e så klok att jag inte ens bemödar mig att svara på dumma frågor eller påståenden. -
This is the dog of summer…
I min surfbuss. Han va min co-driver sommarn 2003. Världens häftigaste jycke vid namn Vincent…
-
Dogs are really smart. They don´t work, they get hugged and petted all the time for doing nothing but being there. Only bad thing is that they can´t kitesurf.
The Look…
Logga in för att svara.