Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › The Snow will never go away
- 
När det börja bli bebisar och hundar på kite.trådar då är det lite surf alltså… VARNING!!!!!!!! 
- 
jacko wrote:klart det kmr bli sommar, vänta bara….MADE IN PLUTO KOPIA av din lille *** 
- 
jonaish wrote:jacko wrote:klart det kmr bli sommar, vänta bara….MADE IN PLUTO KOPIA av din lille *** du är bäst jag är sämst 
- 
gogga wrote:du är bäst jag är sämstAmen de e inget nytt, det har ju ALLTID varit så å kommer nå att bli de fram över oxå……å de e klart och som jag alltid säger när alla undrar varför jag e så jävla smart.. svaret e: Du e va du äter.. sen har jag glömt de i shits i slutet nu igen Ojj 1.00 st ”privata meddelandan” kom precis, aa du vet fansen gillar mig jöö 
- 
Om jag ser dig på stranden i sommar så kan du räkna med punkterad LE och 8x13m linor… AND THATS JUST THE START OF IT! 
- 
hur vet du att det är mig du ser på stranden ?!?! De va en jävla tur att du skrev OM oxå… hiihii hiii hiiii Inget illa mot din lilla hund och ditt överreagerande 😀 
- 
om jag ser en liten tappad apa i ett hörn som ingen gillar eller launchar så får jag anta att det är du 
- 
victoria wrote:åh. hjälp….. och folk klagar på MIG här inne ?nädå 
 det finns fler =)
- 
jacko wrote:om jag ser en liten tappad apa i ett hörn som ingen gillar eller launchar så får jag anta att det är duHur vet du då att de inte e din hund du ser i ett hörn dåå ja 😀 moooooooohohahaaa.. Nä förlåt din hund e ju finast av alla hund här i tråden, och den kan säkert vinna första pris i någon hund-tävling lr något…. yes!! 
Logga in för att svara.