Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tidigare planing
- 
		Tidigare planingPublicerad av Oregistrerad på 24 juli, 2006 vid 17:02rasmus_w svarade 19 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Va?! Är dom verkligen seriösa? 
 Verkar (och ser) ju helt sjukt. Någon som vet om det är ett skämt eller om dom verkligen tänkt att folk skall köra med en sån på brädan?
- 
….. 
 2008 kommer de med ett litet fäste baktill som man kan hänga på en 10Hk motor.
 Allt för att snabbare få brädan att plana.Det verkar onekligen seriöst! 
- 
Är det bara jag som får Sällskapsresan-vibbar, när Ole förklarar hur bra vakuum-carbon-stötdämparna är på hans skidspetsar?.. 
- 
Fatta vilken grej.. 
 2008/2009 räcker det inte att ha bilen/bussen full av saker som idag räcker gott för vindsurfing. Du måste nu ha ett extra topplock, färdigblandad bensin, en extra större förgasare, olika stora propellrar, osv. osv.(jo jag vet.. jag har bara inget för mig, har inte blåst på väldigt länge!!) 
- 
Svenne wrote:Är det bara jag som får Sällskapsresan-vibbar, när Ole förklarar hur bra vakuum-carbon-stötdämparna är på hans skidspetsar?..Klockrent! Men seriöst? Har någon sett prylen ”in action” eller rent av testat den? finns det något liknade på andra sjöfarkoster? 
- 
Svenne wrote:Är det bara jag som får Sällskapsresan-vibbar, när Ole förklarar hur bra vakuum-carbon-stötdämparna är på hans skidspetsar?..Haha nej du är inte den ende svenne! Haha vilken sjuk grej. 🙂 
- 
Svenne wrote:Är det bara jag som får Sällskapsresan-vibbar, när Ole förklarar hur bra vakuum-carbon-stötdämparna är på hans skidspetsar?..Haha, tror det är ett tema idag! Knatte ska ju köpa en transportera-öl-bräda 
- 
Reef1 wrote:Svenne wrote:Är det bara jag som får Sällskapsresan-vibbar, när Ole förklarar hur bra vakuum-carbon-stötdämparna är på hans skidspetsar?..Haha nej du är inte den ende svenne! Haha vilken sjuk grej. 🙂 
 Haha, jag har ägt ett par såna skidor, fast inte från Dynastar utan från Spalding, på mina gick vibrationsdämparen att plocka bort. Tror det var en gimmick som skulle förena lättsvängdheten hos en mjuk skida med den hårda skidans stabilitet, både dynastaren och spaldingskidorna var hur som haver mjuka som gummi.Sen började jag köra på bajshårda skidor eftersom de gav sån grym kick när man åkte puckel. 
Logga in för att svara.