-
Tidigt i morgonbitti!
Tidigt i morgon bitti sätter jag mig i en bil som ska ta mig till Åre. Så jag tänkte passa på och önska alla God Jul och Gott Nytt år innan jag pyser iväg…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tidigt i morgonbitti!
Tidigt i morgon bitti sätter jag mig i en bil som ska ta mig till Åre. Så jag tänkte passa på och önska alla God Jul och Gott Nytt år innan jag pyser iväg…
rock and roll man, have a great time, merry christmas and all that.. probably give ya a call for new year 😛
Ja men dom öppnar ju Lågzon i morgon så jag kommer nog precis rätt i tid… Skulle egentligen stanna tills den 7/1 men i och med en massa skolarbete så ska jag försöka komma hem senast på nyår… Och nu när det blev så kort visstelse så strunta jag facktiskt i att ta med mig kiten 🙁 sattsar allt på skidor istället 🙂
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tidigt i morgonbitti!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.