Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tips för +2 knop, snälla fredrik.ygge

• jester

Medlem
    12 september, 2007 vid 14:41

Jag kunde ändra genom att logga in på My GPS, och sedan klicka på ”profile”.

• Knatte

Gäst
    12 september, 2007 vid 14:47

@Jester 414253 wrote:

Jag kunde ändra genom att logga in på My GPS, och sedan klicka på ”profile”.

Japp! Det hade ju varit det naturliga 😉 Men jag har ett grått tomt fält, utan några redigeringsmöjligheter alls…:blush:
    Så den dörren är rätt stängd i skrivande stund. Men allt som har med GPS att göra spökar ju på min dator. Varför skulle detta fungera normalt ?? a038.gif

• jester

Medlem
    12 september, 2007 vid 14:56

Släng skiten o köp ny dator! 😀

• Knatte

Gäst
    12 september, 2007 vid 17:24

Den dagen närmare ju sig allt mera:smile: 🙂 🙂 Någonting behövs ju göras:tongue: Total ominstallation, uppgradering av hårdvara stoppa in Vista ??
    Finns många ideer och förslag..
    Men samma resultat när jag körde GPSx3 i Internet Explorer som med Firefox:mad: Finns det någon möjlighet att väldigt tidigt reggade personer på detta forumet fick annan sämre access??:blush:

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tips för +2 knop, snälla fredrik.ygge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.