Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips om billiga brädor
- 
		Tips om billiga brädorPublicerad av amigo på 3 augusti, 2005 vid 14:37Tips om billiga brädor tas gärna emot !!! 
 länkar till sidor – bilder osv ? Eller om ngn har ngt på lager eller liknande… helst: 135/140*40 för en 17 kvm LEI och 90 kg fetto 
 pris: under 3000
 Kan vara begt. eller demoex… i bra skick stockholm amigo svarade 20 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 25 Svar
- 
			25 Svar
- 
Har en 2005 Tablas 132×40 för 3900kr som planar tidigare än det mesta. 
- 
Svar till: 
 kan plocka hem en Fone bräda till dig ny för 4500 [/ QUOTE ] nej tack  under 3000 bara under 3000 bara 
- 
I ditt fall hade jag lagt till 900kr och tagit Tablasbrädan. 
- 
Svar till: 
 I ditt fall hade jag lagt till 900kr och tagit Tablasbrädan. [/ QUOTE ] 
 i så fall ere 1900.- och det är lite skillnad för en student 😛 — mrmille – mm tack – hade jag funnit ngt där skulle jag inte posta här troligtvis  
- 
Bygg själv BILLIGAST men kanske inte enklast. 
 Har stroppar pads fenor mmmmm om du kommer på den tanken.
 Peter
 070-3993027
 langens-kite@umea.com
- 
Svar till: 
 Peter
 070-3993027
 langens-kite@umea.com[/ QUOTE ] njaaa, har ingen tillgång till verktyg  lite svårt med det – och samtidigt vet inte hur man gör men d e nog inte det som e problemet… – helst en klar bräda… lite svårt med det – och samtidigt vet inte hur man gör men d e nog inte det som e problemet… – helst en klar bräda…Vad tycker ni om Cabrinha Icon ? Är det värd en nybörjare och vice versa ? 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Peter
 070-3993027
 langens-kite@umea.com[/ QUOTE ] njaaa, har ingen tillgång till verktyg  lite svårt med det – och samtidigt vet inte hur man gör men d e nog inte det som e problemet… – helst en klar bräda… lite svårt med det – och samtidigt vet inte hur man gör men d e nog inte det som e problemet… – helst en klar bräda…Vad tycker ni om Cabrinha Icon ? Är det värd en nybörjare och vice versa ? [/ QUOTE ] Iconen är fet som smör o snabb som en vessla… passar såväl nybörjaren som proffset! 
- 
Jag hade valt en Tablas för 3900… Bättre än en Icon för 3000 (hade en själv innan). 
 Brädan är viktigare än draken!!
- 
jepp helt klart tablasen framfrö icon hel klart värt att lägga minst 1000 mer 
- 
Svar till: 
 hmm 1:1 – cabrinha eller tablas ?  [/ QUOTE ] helt klart tablas framför icon… hmm 
Logga in för att svara.