Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips om billiga brädor
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 hmm 1:1 – cabrinha eller tablas ?  [/ QUOTE ] helt klart tablas framför icon… hmm [/ QUOTE ] du har redan svarat 😛 hehe =)) ska starta ett nytt topic nu – vill veta mera  
- 
Ja, bygg en själv. Det är absolut billigast. Sen kan du testa massa andra brädor under tiden och hitta en som passar dig och din åkstil bäst. 
- 
Helt rätt… dessutom kan du sy dina kites också. Tigg till dig spillbitar från närmsta segelmakeri. 
 Det blir absolut billigast!
 Våtdräkten fixar du på samma sätt, men använd gamla disktrasor.
- 
Svar till: 
 Ja, bygg en själv. Det är absolut billigast. Sen kan du testa massa andra brädor under tiden och hitta en som passar dig och din åkstil bäst. [/ QUOTE ] 
 sen e alla brädor lika bra.. det beror bara på åkaren 
- 
..Det kan väl kille själv bilda sig en uppfattning om eller…? …Det är nästan alltid samma personer som prisar och sågar olika brädor. Dessa personer har alltså testat alla brädor som finns och kan ge objektivt och neutralt utlåtande? Ja, det kanske stämmer? 
- 
Svar till: 
 Tips om billiga brädor tas gärna emot !!! 
 länkar till sidor – bilder osv ? Eller om ngn har ngt på lager eller liknande… helst: 135/140*40 för en 17 kvm LEI och 90 kg fetto 
 pris: under 3000
 Kan vara begt. eller demoex… i bra skick stockholm [/ QUOTE ] Är du sugen så har jag en F-One Style i kanonskick för 2999:- En mycket hållbar och snabb bräda. 
- 
Den kan jag fan gå i god för… Annars finns skurfen här på ön om du vill köpa den. 
- 
Svar till: 
 Den kan jag fan gå i god för… Annars finns skurfen här på ön om du vill köpa den. [/ QUOTE ] Har du också kvar din F-One Backe? 
 Fina brädor det!!!
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Den kan jag fan gå i god för… Annars finns skurfen här på ön om du vill köpa den. [/ QUOTE ] Har du också kvar din F-One Backe? 
 Fina brädor det!!![/ QUOTE ] får man se bilder på den tack ? *bara nyfiken – priset är ju 2999*  haha ( på just din då om möjligt ? haha ( på just din då om möjligt ?
Logga in för att svara.