Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips på boende, Kitedagarna i skåne. 1-4/5
- 
		Tips på boende, Kitedagarna i skåne. 1-4/5sourra svarade 17 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 27 Svar
- 
@nic 460027 wrote: Båstad, Lagan är ju inte skåne, bara en lite seriösare rush än till Varberg från gbg. Nädu, bättre surf i Båstad. Var där eller var fyrkantig 🙂 nic Förbaskat, en slamkrypare. För Båstad som ort hör väl till Skåne? Skulle Öland frysa inne och Läjet inte få leverans kan det bli aktuellt med en dagsutflykt men nåt hajkande blir det inte. 
- 
Öland could be interesting.. never been there.. Roadtrip anyone? Ludde you could see your woman… 
- 
Vi ska dra 25 pers till Köpenhamn 3-4/5, kommer nog dessvärre int bli så mkt tid på vattnet 😉 
- 
Men Båstad ju!. 🙂 
 Jag kör inte för jag har pajjat knäet igen.
- 
Åk med Yann eller Nic.. Dom skulle tydligen ner en sväng. Å då blir det rätt plats autmatiskt 🙂 
- 
Haha, du har sagt att kärran skall bli klar ikväll i flera veckor… 🙂 
- 
@Neven 460240 wrote: Haha, du har sagt att kärran skall bli klar ikväll i flera veckor… 🙂 Sluta kissa i mina sår. Jag har ringt och tjatat på dom varenda dag och nu ska de ha fått ordning på det sista (som var en spricka i insugsröret som uppstod då de rev av toppen). Go 9K! Skottich & Luddeee coming too? Did I hear Habo warm-up? =) 
- 
9K!? Suuurt! Det är typ mer än vad hela Blå Pilen är värd… som förövrigt skall besiktigas idag. Spännande… 
- 
Saab 9000 = Saab 9K. Apropå boenden, kollar du med Intendenten om det vi talade om igår? 
Logga in för att svara.