Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › tips på kites, uppfattning Cabrinha co2
-
tips på kites, uppfattning Cabrinha co2
Publicerad av dreamer på 16 september, 2005 vid 21:05Hej!
Har sålt mina kites och försöker fundera på vad jag vill ha.
funderar på CO2, nån som kört dem och vet hur de är?rambo_johnson svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Den är grym men jag skulle nog satsa på en BT Nitro eller en crossbow!
Co2 är lite mer nybörjar stadie. Vill du hoppa ska du defenitivt ha en crossbow eller en BT Nitro.
Surfers Paradise har rea på BT nitro 2005. Ta en titt där så hittar du säkert nåt fint.
-
Det beror inte på kiten om du kan hoppa eller ej. Väljer du mellan Nitro och Co2 så är som att välja mellan en 2 takt och en 4 takts motor. Det är mera kontoll på co2. co2 05 12-8 kvm är super. Ska du ha det bästa så köper du Crossbow.
-
Så sant dalen. Men det är ju lite mer drag i BT nitro å så det var la de ja tänkte på men du har helt rätt har inte med kiten att göra igentligen
-
Svar till:
Co2 är lite mer nybörjar stadie.
[/ QUOTE ]
Har du rögt på ella? Ok den passar som nybörjarkite men Co2 är helt kickass när det gäller wakemanövrar! Den är helt rocksteady. men det e ju som sagt mer lyft i en nitro. Annars håller jag med Mårten, nu när Crossbow finns tillgänglig hade ja satsat på den.. lätt råaste kiten jag kört!
PS. DREAMER, Testa Crossbow på Lagantävlingen den 24 sept. DS.
-
haha jo tjena, du berättade ju att du plockar fram din blade II ibland o leker med.
-
har för mig Co2 är världens mest sålda kite
det finns säkert en anledning till det i så fall -
Svar till:
haha jo tjena, du berättade ju att du plockar fram din blade II ibland o leker med.
[/ QUOTE ]
om mna ska ha foil ska man fan ha bladwe, de e ju hardcore!
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
om mna ska ha foil ska man fan ha bladwe, de e ju hardcore!
[/ QUOTE ]
Flysuerfer kan packa o dra, så kan PL
ska ni köra foil finns det bar en…BLADE
Logga in för att svara.