Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips på stance!
- 
Stackars Matthias, en dag vaknar han upp och inser att han också kommer att bli gammal. Matthias är precis en sådan person som kommer att ha en fet 30-årskris. Ha ha. 🙂 Kan ju säga att inom alla sporter/hobbies jag sysslat med alltid har gillat fartgrenarna mest. Så det är ju inte märkligt att jag tycker det är kul att åka fort även med kite. Alla får vi våra kickar på olika sätt. Om man inte fattar och respekterar det så har man smått sociala problem. Fast du kanske är en sådan där farträdd stackare som sitter och trycker bromsfoten genom bilgolvet när du åker med som passagerare? 🙂 🙂 
 Är det där skon klämmer?/Kaj(Tech) 
- 
Cortex: Du måste väll ha lärt dig efter så här lång tid, att man måste tänka på vad man skriver. Dom är kaxiga dom där från söder.. 
- 
Jag älskar att köra fort det är det man lever för, på vatten eller land och jag är från Helsingborg-Skåne:laugh: 
 Så inte alla här nere snurrar runt under sina linor:wink:
 Det är skönt att vara gammal och sitta med sina goa vänner och skryta om vem som har mest rynkor inte sitta och snacka skit om andra på steffo:santa:
 Trevlig helg från stålmannen
 Roger
- 
Snacka om en fråga spårar ut.Hahaha 
 Men ha en trevlig helg
 Och hoppas vi får VIND
 Roger
- 
Cortex wrote:Stackars Matthias, en dag vaknar han upp och inser att han också kommer att bli gammal. Matthias är precis en sådan person som kommer att ha en fet 30-årskris. Ha ha. 🙂Kan ju säga att inom alla sporter/hobbies jag sysslat med alltid har gillat fartgrenarna mest. Så det är ju inte märkligt att jag tycker det är kul att åka fort även med kite. Alla får vi våra kickar på olika sätt. Om man inte fattar och respekterar det så har man smått sociala problem. Fast du kanske är en sådan där farträdd stackare som sitter och trycker bromsfoten genom bilgolvet när du åker med som passagerare? 🙂 🙂 
 Är det där skon klämmer?/Kaj(Tech) 
 Ja, de e där skon klämmer.
- 
Pepä wrote:Mogen kille den där Kaj.Tjatig kille den där Pepä. /Kaj(Tech) 
Logga in för att svara.