Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips till boende Habo-ljung?
-
Tips till boende Habo-ljung?
Publicerad av anonym-anvandare på 30 juni, 2003 vid 13:27Tjänare.
Vi är ett gäng som ska till Malmö näste vecka för att surfa. Har ni några tips till stugor el., gärna nära stranden? Eller är det tält som gäller? Ev. vilka campingplatser är bra/inte bra? + det viktigaste, var hittar vi massor av partaj?
Tackar!
/Kristoffer
”Cut deep – fly high”zoolander svarade 22 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
… är också intresserad i stugor/campingplats el. vid Ljunghusen.
/Kristoffer
-
om ni inte hittar vad ni söker är ni välkommna ner till ”Aris” i landskrona och surfa, där finns oxå möjlighet till camping matlagning dush mm.
Och allt detta med närhet till dom 3-4 bästa spottsen i skåne *big smile*
Kontakta mig eller Mike några dagar innan ni kommer bara så vi vet att det är ni…
-
annars ar habo ljung en campingplats.. visserligen inte mycket till fest. sen skulle jag nog ända rekomendera lomma camping.. den är lite storre..
lycka till// Johan -
Är det tråkigt där? -jag har aldrig varit där så jag vet verkligen inte… enda jag vet är att folk skryter av alla surfmöjligheterna i Malmö. Något annat ställe som är bra (partaj+surf)?
Jag ska till Bornholm i helgen (i ett annet syfte), är det någon som har surfat där förut? Tänkte i alla fall kolla surfmöjligheterna där då.
/Kristoffer
-
dä är inte tråkigt… superbra surf.. lite kallt i vattnet bara.. hur gammal är du.. jag kan nog rekomendera ett par bra uteställen..
have it!/johan -
Vi ligger där runt 25. Tipsa gärna.
Vilka andra ställen åker ni till?? Är det Öland som gäller? Vad med Gotland, är det bra där?
/Kristoffer
-
slagthuset kan val vara trevlig då.. ligger i malmö! vi ses väl snat dådå! annars kanske ni kan bo nere i falsterbo.. där är nästan mer vindsäkert!
have it!
Logga in för att svara.