Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips till ”patrikol”…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 maj, 2004 vid 09:38

haha sjyrre…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 maj, 2004 vid 09:39

coktail surfare bör hålla sig på land…

• roland

Medlem
    1 maj, 2004 vid 10:10

Nåt för den händige hemmabygaren

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 15:12

Tack för dom fina tipsen! Helt klart värda att under söka. Tror förståss att lära sig kitea ordentligt hjälper en del med. Dom där oranga signalgrejorna verkar ju bra problemet var bara att brädan låg upp och ner.

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 15:17

Om cocktail surfare menas med dom som aldrig är på vattnet så stämmer det allra minst på mig. Fråga alla som kiteade förra säsongen i Skåne jag var om inte den som var absolut mest på vattnet förra året så i alla fall en av dom kiteade oavbrutet till mars månad oftas ett pargånger i veckan. Om vinden var 6 m/s eller mer. Men om det har någon annan betydelse så stämmer det säkert bättre.

• rambo_johnson

Medlem
    1 maj, 2004 vid 18:16

Svar till:

Om cocktail surfare menas med dom som aldrig är på vattnet så stämmer det allra minst på mig. Fråga alla som kiteade förra säsongen i Skåne jag var om inte den som var absolut mest på vattnet förra året så i alla fall en av dom kiteade oavbrutet till mars månad oftas ett pargånger i veckan. Om vinden var 6 m/s eller mer. Men om det har någon annan betydelse så stämmer det säkert bättre.

[/ QUOTE ]

e du lissen?

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 18:56

Tja mera pissed! Det fina vädret och vinden börja komma då helt plötsligt så får man förmodligen vänta en hel jävla sässong till nästa chans inte så Jä… kul

• rambo_johnson

Medlem
    1 maj, 2004 vid 19:39

pappa ska nog ge dig en riktig drake tids nog så även du kan ha roligt som de andra pojkarna wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 21:03

smile.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications