Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › tisdag: äntligen 6m…!!
-
tisdag: äntligen 6m…!!
Publicerad av cellentropya på 22 augusti, 2010 vid 19:05prognosen ser ut fint på tisdag 15m/s SV eller VSV :eek:. Min 6an vill gärna komma ut från bilen :grin:!!
Vad blir Habo eller Skanör, that’s the dilemma…
cc
pjoter svarade 14 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
cellentropya;627166 wrote:Vad blir Habo eller Skanör, that’s the dilemma…
cc
Svårt val i den vinden!! 🙂
-
kämpinge helt klart o prognosen håller..
Vad tråkigt att man precis fått sin nya caution trespass 5’10”. 🙂
Ska försöka sticka ner på eftermiddagen om jag kan smita från, i sådana fall kommer de finnas cautiongrejer att prova.
-
pjoter;627191 wrote:kämpinge helt klart o prognosen håller..
Vad tråkigt att man precis fått sin nya caution trespass 5’10”. 🙂
Ska försöka sticka ner på eftermiddagen om jag kan smita från, i sådana fall kommer de finnas cautiongrejer att prova.
du fick mig precis att få en ökad salivproduktion peter 😉
-
kämpinge? de har grävt upp exakt alla parkeringar vid stranden, så man får parkera vid höllviken centrum och gå därifrån… inte så kul så jag rekommenderar att ni kör i habo istället 🙂
-
haha
Follow us on FB and Twitter!!
Facebook Twitter
Tablas Kiteboards
http://www.kiteboarding.se
[img]http://fb.me/FZrFutIP[/img] -
jakobb just det ja…
hade glömpt bort det helt å hållet. 🙂Piotr… det finns att köpa nu också.. den är sjukt fin (att kolla på iaf, hur den beter sig får vi se imorrn, fast jag är skeptisk till att dom gubbarna kan misslyckas). 🙂
-
pjoter;627229 wrote:jakobb just det ja…
hade glömpt bort det helt å hållet. 🙂Piotr… det finns att köpa nu också.. den är sjukt fin (att kolla på iaf, hur den beter sig får vi se imorrn, fast jag är skeptisk till att dom gubbarna kan misslyckas). 🙂
Redan efter session nr 2 på min, är den min självklara favorit! B)
-
Jens
Låter lovande. Nu står bara det svåra valet mellan orange eller röd. Har helt grym beslutsångest! Snacka om I-landsproblem. 🙂
(varför kan jag aldrig citera på någon dator?)
Logga in för att svara.