Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › TJEJHELG!! – Kite Chicks weekend!!!!!
-
TJEJHELG!! – Kite Chicks weekend!!!!!
fredrik-no1 svarade 19 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 24 Svar
-
Hej Anna,
Ja, jag är intresserad!
Efter min Venezuela i Mars och på ön Coche (som du säkert känner till, såg ett reportage i Metro, var det du/ni?)blev jag helt hooked när jag stod och tittade på kitesurfarna!!
Kan du skicka pris info och om ni kommer att ha fler kurser i framtiden för jag kan inte just nu?Tack på förhand!
Michele -
… och sen kommer vi såklart även ha bra priser på Slingshot prylar under helgen!
Vill ni ha mer info om det eller för kurser längre fram (grabbar behöver nödvändigt vis inte ha peruk) maila mig annao77@hotmail.com
Ses till helgen! -
Självklart! Vi har erbjudanden på Takoon, Slingshot, Tablas, August, Kite Chicks och även en massa begagnat. En del erbjudanden gäller dock endast tjejerna
Och ni tjejer som missar tjejhelgen men gärna vill gå kurs/träna med andra tjejer en annan dag kan höra av sig till oss så hittar vi en bra lösning på det! -
Hur många kommer ni att vara? Prognosen ser ut att locka en hel del folk till Habo. Finns alltså risk för High Chaparall… Man borde kanske hålla sig någon annanstans?
/Freddan
Logga in för att svara.