- 
		TMPGEnc? Hjälp!När jag ska ändra kvalitee och fixa kanterna på filmen som jag har lagt in på datorn , så blir den överdrivet ljus när jag kört den i TMPGEnc? nån som vet vad det kan vara för fel? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › TMPGEnc? Hjälp!
När jag ska ändra kvalitee och fixa kanterna på filmen som jag har lagt in på datorn , så blir den överdrivet ljus när jag kört den i TMPGEnc? nån som vet vad det kan vara för fel?
Värdena är ändrade för mycket testa dig fram med lite i taget, rör inte runt för mycket bara.
Det är ganska sjuk, för typ dom första 0.30 sekunderna så är ljuset som det ska vara, sen blir det skit ljust.
Jag har fippat lite med Contrasten, Gamma OSV. utan något vidarea resultat.
Antligen blir det för ljust eller för mörk. + Att de blir sämre kvalitee när jag fippar med det där.
Kolla på vcdhelp.com Screener filmer är nog inte lönt då vill den kompensera hela tiden. För ojämnt ljus.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › TMPGEnc? Hjälp!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.