Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › TOK-KULING I MORON!
-
TOK-KULING I MORON!
Publicerad av anonym-anvandare på 28 oktober, 2000 vid 09:01Surfs up 15-18 i Apelviken!!
anonym-anvandare svarade 25 år sedan 3 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Ta´t lugnt och surfa lite från oss i inlandet också för vi får väl inget som vanligt..ser dock ljust ut enligt båtwebben mån-tis men det vet man ju hur det brukar sluta enligt halo så kommer vinden att gå runt kusterna..
-
Søndag formiddag drejende sydvest tiltagende til kuling, mellem 13 og 18 m/s. Søndag middag nogen sigtbedring, bortset fra byger.
-
kolla in
verdensvejr (nyt)
och klicka in det du vill ha
trubaduren-måndag-23m/s!!!!
http://www.dmi.dk/servlet/RejseServlet?city=110046022 -
Ingen ide att kolla verdensvejr….stämmer aldrig ändå! Trubaduren ligger dessutom mitt ute i havet långt utanför GBG, där kanske det möjligtvis kan blåsa så mycket, men så fort vinden närmar sig land minskar den alltid lite!
-
nähä
fan det trodde jag inte
jag trodde att när vinden kom till land fick den fart av alla klippor som gjorde att den vred till väst och ökade med 10m/sOm man seglar på någon av öarna så är det fan så mycket bättre att kolla trubaduren än göteborg, av samma anledning som du just angav.
kolla in tv4 vädret öckerö måndag: 26m/s
det lär ju hur som helst bli surfa utav -
Fan, då kommer man ju inte därifrån med färjan knappt juh….
-
Jippi Kul för er!! då kanske det blir ca 5m/s på Hjälmaren vi har haft
näst intill stiltje sen midsommar. -
Østersøen, Indre Danske Farvande og Skagerrak
Mandag
Kuling omkring syd, 18 til 23 m/s, til natten drejende sydvest og aftagende.Tirsdag
Omkring sydvest, 13 til 18 m/s, aftagende til mellem 8 og 13 m/s.Onsdag og torsdag
Omkring sydvest, 8 til 13 m/s, senere drejende sydøst og tiltagende til kuling, 13 til 18 m/s./j
-
inblåst!!
Nordsøen
Mandag
I den vestligste del syd, i perioder kuling, op til mellem 15 og 20 m/s. I den øvrige del storm fra syd, 20 til 25 m/s, drejende sydvest og overgang tiltagende til mellem 23 og 28 m/s.
Logga in för att svara.