Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Torkelstorp!!!

• Torkelstorp!!!

Publicerad av virena på 8 maj, 2009 vid 18:53

Tjohoooooo!

Fy satan vad bra TT kan vara. Synd Tompa att du åkte hem när solen började titta fram. Tyvärr var jag lite för frusen när vinden började trycka på och bli riktigt bra. Om man bara hade sluppit våtskor och våtdräkt så är ju TT världsklass. Hoppas på sydliga vindar i sommar:laugh:

Kul att se Stebe ladda på också:laugh:

virena svarade 16 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tote

Medlem
    9 maj, 2009 vid 09:32

Faan, blev det bra igen? Jaja, var helt slut så jag är nöjd ändå! 😀
    TT kan verkligen vara sjukt bra ibland!

• Andre’

Gäst
    9 maj, 2009 vid 16:21

Torkelstorp var fint idag 🙂 Första gången jag var där och det blir till nog att åka dit i fortsättningen på syd. En gentleman till båtägare som skulle köra över mina linor när jag var på väg att launcha. (Givetvis enda gången man låter dom korsa vägen) Jag sa att han kunde väl vänta så plockar jag bort mina linor. Han verkade ha väldigt svårt för detta.. Känns väldigt svårt att vara mindre ivägen om man inte vill få linorna överkörda. Det var dessutom den enda bilen som utnyttjade vägen när jag var på plats.
    Fick veta att det var parkeringsförbud utefter staketet. Ber om ursäkt för detta. Ska inte upprepas!

• betbangan

Medlem
    10 maj, 2009 vid 09:51

När Askimsviken är som bäst slår det TT:)

• virena

Medlem
    10 maj, 2009 vid 21:24
    betbangan;545685 wrote:
    När Askimsviken är som bäst slår det TT:)

Inte som TT är nu för tillfället, platt som en spegel nästa! Har aldrig sett det som de varit senaste veckorna, världsklass förutom att man behöver våtdräkten:smirk:

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications