Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torkelstorp nån imorgon?
- 
		Torkelstorp nån imorgon?Publicerad av jalla på 24 augusti, 2005 vid 14:00Syd 10-15 m/s nån som ska ditt? (Rambo eller????????) charl8 svarade 20 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst25 augusti, 2005 vid 06:51haha det kan man fråga sig..skall ju mecka truckar till klockan 16  perkile om inte vinden håller sig så man åtminstone kunde få 40min med 4.7an! 
 Torkel e jag skeptisk till, sjögräs?Funkar inte Draget tro? 
 om det ligger på sydsydost drar jag nog till ”Intaget” på öarna..eller har du något spot på G oldman?  
- 
Inte farligt med sjögräs i torkel ännu.. Var inte du å körde på stegla udde i draget i våras Rambo? Tror jag såg dig där, där blir det nog fint.. 
- 
Ja Rambo draget funkar säkert men blir ju en bit till att köra! Tror att Torkel blir kanska bra om man surfar över till andra sidan.Vi får la se! 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst25 augusti, 2005 vid 10:27yes stämmer nog.. har mina funderingar på Draget, någon mera som skall dit? Jag å Thomas(tdk) drar dit vid 16 tiden troligen. Vart åker du Jan? 
 Ring senare å säg vart du drar så kanske vi blir fler på vattnet.
- 
Var någonstans e Draget? Är det i hamnen i Gottskär ni menar? Eller kör man längre ut? Någon som har lust att förklara?  Vilket funkar bäst idag Torkelstorp eller draget? Vilket funkar bäst idag Torkelstorp eller draget?
 L8
Logga in för att svara.