Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö fredag kväll?

• Torö fredag kväll?

Publicerad av jesper_b på 13 september, 2007 vid 08:39

Jag är rätt så ordentligt rökt (metaforsiskt talat) i helgen, men kan kanske komma ner till stenstrand fredag kväll. Får jag sällskap av någon?

Mitt stalltips är att hänga kvar så sent som möjligt fredag kväll och/eller vara där färdigriggad före soluppgång lördag morgon. Om inte annat lär det kunna bli grymmesurf (utan segel) lördag. Men som sagt, jag kan bara och eventuellt fredag kväll.

/Jesper B

dude svarade 18 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • robin

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:17

Det lutar åt Torö. Kommer att vara där någon gång mellan tre och fyra i så fall. Är det för onshore blir det kanske kärringviken.

Robin

• sylver

Medlem
    13 september, 2007 vid 16:19

Jesper: Skulle du ha mkt emot att dela på soppan? Jag tänkte bodyboarda lite imorgon kväll men har ingen transport. Jag tar mig givetvis dit du själv utgår ifrån.

• jesper_b

Medlem
    13 september, 2007 vid 20:30

Sylver,
    Vet fortfarande inte om jag kommer ner, men om jag gör det är bussen full med möbler familj mm, dessutom kommer vi inte åka tillbaka till stan utan fortsätta söderut. Hoppas det löser sig (för oss båda) och vi ses där! /Jesper

• sirjohnirie

Medlem
    14 september, 2007 vid 10:56

Bilen laddad, beger mig nu. Ses därute!

• dr-masse

Medlem
    14 september, 2007 vid 20:18

Det var kul på Torö idag! Visst, rak onshore men jag gillar ALL vågsegling på Torö, ah!

Och att jag körde som ensam vindsurfare mellan 14.00 och 15.00 i fina förhållanden med 5.3, med bästa vinkeln fram till 18.30 i alla fall, kommer att vara ett av säsongens stora mysterier för min del…

• dude

Medlem
    15 september, 2007 vid 19:20

@dr Masse 415023 wrote:

Det var kul på Torö idag! Visst, rak onshore men jag gillar ALL vågsegling på Torö, ah!

Och att jag körde som ensam vindsurfare mellan 14.00 och 15.00 i fina förhållanden med 5.3, med bästa vinkeln fram till 18.30 i alla fall, kommer att vara ett av säsongens stora mysterier för min del…

Ja du Masse, var det inte du som sa att du själv skulle vara rökt denna helg? Kul att höra att det vart en fin dag. Hur vart det med solen, tittade den fram någon gång under dagen? …och, vad hände klockan 18.30 och därefter, blev det något uppvrid mot västlig sidvind före solnedgång eller vred det ner ännu mer mot syd?

Hälsningar,
    Niklas

• dude

Medlem
    15 september, 2007 vid 19:22

Eller blev det helt enkelt för ’crouded’ på vattnet för dig Masse 😀

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö fredag kväll?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.