Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö imorrn?
-
Torö imorrn?
Publicerad av stoorfaen på 21 december, 2008 vid 14:20Kommer vara i området imorrn och funtar på att sova över på Torö inatt. Nån annan som ska köra imorrn?
stoorfaen svarade 16 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag komemr att vara i området, anländer till Nynäs 10:20, plockar med mig prylarna så det är bara att komma och hämta mig om du vill:)
-
Grymt! Tar med sovsäcken så sover vi över till tisdag med:)
-
Hehe, jo för tusan hakar. Vaknade vid åttabläcket och det var lungt som i graven. Natten va helt tokig, blåste så djäv-t så adrenalinet inte riktigt ville lägga sig! 🙂 Men som sagt, på morgonkvisten var det lungt med lite vågsurfare ute och plocka smått (1-1,5 m). Men det var vackert som en bok. I alla fall, Perra kom med färjan och vi han tillbaka vid ca 11? och körde då maxat med 7-8,5 m2 i marginell V på baksidan. Sen framåt 1 rycket så small det till och fortsatte öka till 14 kanske och vred upp lite på nordan till VNV-NV så vi fick köra lite smått också, men vi vågade inte dra ner till stenstranden på sida-av utan höll oss till sned pålandskörning i plattvattnet eftersom vi var själva.
Vad händer framöver, nått på g?
-
På tisdan så leta vi spots på Väddö och faun va kul det såg ut!!!!!!! Och nära ligger det ju, runt hörnet till höger bara! Seriöst stort en bit ut, 3m+!?! Eller vad tror du perra?
Logga in för att svara.