Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Toröreportage bilder efterfrågas

• Toröreportage bilder efterfrågas

Publicerad av jesper_b på 21 april, 2005 vid 09:07

Helloj,
    Magazin Skärgård håller på att skriva ett reportage om surf och vindsurf på Torö. Behöver högupplösta bra bilder. Alla ni som har; välj ut de bästa, bränn en skiva och skicka till mig omgående. Hotsailsmaui Sweden, Vargungevägen 9, 131 50 saltsjö-Duvnäs.

/Jesper B

anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jesper_b

Medlem
    27 april, 2005 vid 04:45

Nu är det brådis. Vet att det finns en hel del fina bilder. Dude, Koa, Gurra mfl…. bränn ner de bästa ni har på en CD (bara bra om det inte är för många) och skicka till mig nu!

Jesper B

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2005 vid 08:18

Vad hände med snälla, tack på förhand, ja vanligt hyfs ??? grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• gurra1978

Medlem
    27 april, 2005 vid 08:20

Hej!

Jag kollade igenom alla bilder från Torö (tog ett tag grin.gif) och har nu bränt en CD. Min kamera är inte lika grym som Niklas men jag har väl några godingar på CD:n.
    Jag postar den idag.

• jesper_b

Medlem
    4 maj, 2005 vid 12:54

Supertack (i efterhand) för alla bilder!

Har ej blivit lovad något arvode (varken vad gäller text eller bilder), men både vindsurfares och fotografs namn ska komma med i bildtexterna enligt ansvarig journalist. Vi får se vilka bilder de väljer. Återigen tack!

/Jesper B

• anonym-anvandare

Medlem
    4 maj, 2005 vid 16:45

Bifogar faktura på bilderna enligt blf.
    ok!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications