Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › tors fre
-
tors fre
Publicerad av marden på 18 april, 2007 vid 16:12får försöka här också
tror nån sthlm speedare på tor eller fredag
funderar på dalarö imorrn om det inte regnar för mycket
eller nånstans ? på fredag om det inte är för kallt
har ni några planer (get culing mfl )marden svarade 18 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Fy fan Mården, det ska regna och tempen blir ca 4-5 grader……..-2 i vinden!
Jag hoppar morgondagen, men återkommer när tempen stigit.
-
@getwet 377367 wrote:
Fy fan Mården, det ska regna och tempen blir ca 4-5 grader……..-2 i vinden!
när du lägger upp det på de viset försvann lite av suget
får se vad dagarna bjuder på för nån temperatur har själv en mental spärr vid 10 gr o uppehålltror förresten jag ska prova ältasjön nån gång på västvind var där o tittade idag den ligger relativt högt upp o inga berg ivägen västerom
-
6-7 grader och 14-15 m/s vid TT nu. Och ösregn, såklart. Bidde kontoret idag..
-
@Jester 377474 wrote:
6-7 grader och 14-15 m/s vid TT nu. Och ösregn, såklart. Bidde kontoret idag..
Jester: Börjar du bli gammal……:-)
-
@Jester 377519 wrote:
Japp. Eller bekväm…
Jag med egentligen, men har bestämt mig att strunta i såna petitesser som dåligt/kallt väder, jobb osv i år. Om det blåser ska det seglas!
-
varför sitter du då framför datorn o skriver har det inte börjat blåsa än i gävle än
såg att örskär rapoterar N 52m/s 🙂
tur att man lysna på dom kloka orden från get vet jobbar ute i regnet i dag o håller på att frysa arslet av mig -
@Mården 377538 wrote:
varför sitter du då framför datorn o skriver har det inte börjat blåsa än i gävle än
såg att örskär rapoterar N 52m/s 🙂
tur att man lysna på dom kloka orden från get vet jobbar ute i regnet i dag o håller på att frysa arslet av migDet enda som jag inte får in i min ekvation är: frugan….hon har beordrat mig att låna en släpvagn idag och fixa lite grejjor….kan dock bli en sväng ikväll! tror att örskär är lite felkalibrerad, ingen supervind i Gävle än, men det blåser lite.
-
idag då?
såg att culing smög ut till dalarö igår ändå
jag är hemma med sjuk grabb idag funderar på att dra till morsan som bor nära bolinder om det ville bli lite varmare o sluta snöa som det gör nu så kanske
Logga in för att svara.