Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Torsdag ser ut att bjuda på lite vind ;)
- 
		Torsdag ser ut att bjuda på lite vind ;)Publicerad av kalina på 6 september, 2006 vid 10:20I morgon blir det körning 😉 Nån mer som hänger med ner till björkäng på morgonkvisten? rusiak svarade 19 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Kalina wrote:I morgon blir det körning 😉 Nån mer som hänger med ner till björkäng på morgonkvisten?Om du bjussar på kaffe, kör mig till jobbet + försvarar mig inför chefen när jag kommer för sent 😉 //alex 
- 
rusiak wrote:Kalina wrote:I morgon blir det körning 😉 Nån mer som hänger med ner till björkäng på morgonkvisten?Om du bjussar på kaffe, kör mig till jobbet + försvarar mig inför chefen när jag kommer för sent 😉 //alex Haha! Kaffe kommer finnas på plats. Kommer packa ner goda baugetter också 😉 Din chef kommer att förstå 😀 
 Slå mig en signal ikväll om du ska med.
- 
snackar vi åtta niotiden är jag på. är ni uppe då? börjar jobba ett. 
- 
Sanna wrote:snackar vi åtta niotiden är jag på. är ni uppe då? börjar jobba ett.naaaa, ännu tidigare..När går solen upp? 
- 
Alex det är fan väst! Vad ska du göra i Björkäng! Ses i Apel. kommer vid 8 eller 9 /Mat 
- 
Ja visst blir de viken! men måste sluta vid typ halv åtta…….:( Måste fundera på om de är värt de! //alex 
Logga in för att svara.