Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Träd fram och visa eder Österlänningar!
- 
		Träd fram och visa eder Österlänningar!Publicerad av psychonauten på 15 mars, 2007 vid 14:59Jag tycker det är lite för stor dominans av westcoasters här alltså. 
 Vi österlänningar måste samla oss och möta upp detta tryck!
 Så ställ in attityden, vässa tungan, tänk offtopic,
 and here we go! 🙂walle svarade 18 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Eklövet, jag gillar inte att du snackar skit om vindarnas ö!!! 
- 
Sveriges Jamaica, på både ena och 3:e sättet! bara att lifta med första bästa rastafari över bron och ta det piano! 
- 
@psychonauten 370374 wrote: Sveriges Jamaica, på både ena och 3:e sättet! bara att lifta med första bästa rastafari över bron och ta det piano! skulle du vilja utveckla det lite mer… (jamaica alltså) 
- 
@psychonauten 370374 wrote: Sveriges Jamaica, på både ena och 3:e sättet! bara att lifta med första bästa rastafari över bron och ta det piano! Haha! Och visst ligger det något i det där. Öland är nog Sveriges Jamaica och visst är tempot lugnare på andra sidan bron. Måste vara något med den Öländska luften eller det där i pipan. 😉 //Rastman 
- 
@psychonauten 370313 wrote: Jag tycker det är lite för stor dominans av westcoasters här alltså. 
 Vi österlänningar måste samla oss och möta upp detta tryck!
 Så ställ in attityden, vässa tungan, tänk offtopic,
 and here we go! 🙂vi ska snart ta över… 
 eastcoast e ju hardcoresurf västkusten e ju mest slösurf i chop ju!Är utan internet på grund av det där jevla bredbandsbolaget fram till den 20:e och har varit det sedan miotten av februari :arg: så därför har man inte varit så flitig här, dessutom e jag utan kites för tillfället! 
 men det e det snart ändring på 🙂blir nog några ölandsweekends nu frammöver, jag vill ha lite nordost så man kan få lite fin plattvattensurf uppe vid fyren(där konstnären bor) jela fint där! 🙂 
Logga in för att svara.